Sunday, January 20, 2013


Hi , its me again. 
Sedih biarkan sedih , hidup tetap kena teruskan dan biarkan mengikut jam berpusing dari detik ke detik , minit ke minit , hari ke hari , dan seterusnya.. Cinta dtg dan pergi.. Tapi aku masih di sini! Whoaah , ayat semangat yaww ! kehkeh
 
Syukur dan alhamdulillah aku berjaya menukar status aku dari menanam anggur yg tegar kepada seorang yg sudah mempunya pekerjaan.. walaupun kerja tk seberapa --' Okay lah dari tkda *.*
Sedar tk sedar , kemain laju jam bergerak , tau tau je dah dekat minggu ke 3 aku bekerja. 
First time bekerja. Maklumlah , seumur hidup aku , aku tk pernah merasa penatnya bekerja , lagi lagi pegang duit gaji pertama sendiri! Gila tk teruja, aku manusia paling excited nak tunggu duit gaji ! HAHAHA

Bosan mmg bosan, hari hari buat benda yg sama , susun buku, angkat benda berat rasa nak terputus urat urat kentutku -,-
Mak kata.. tu lah namanya cabaran , betapa susahnya nak carik duit. haihh , tersentuh hatiku . hihi

AND ! insyaallah bulan Mei aku akan berangkat ke Mekkah lagi. Wuii , ada dlm wishlist tu.. hihi
Alhamdulillah :')

No comments:

Post a Comment