Sunday, January 20, 2013


Assalamualaikum and hi my supahhhh dupahhh followers , silent readers AND HATERS :)

Omg , sedih tp ini kenyataan. Lama menyepi , tupp tupp , im single already. Hishhh , sentap!
Dalam setiap perhubungan.. perlu ada kejujuran , kesetiaan , kemaafan , kasih sayang , paling penting , terima siapa diri kita sebenar benarnya.. 
Nak cemburu sgt pun tk bole, nak kongkong sgt pn tk bole , nak berkepit 24/7 pun tk bole .
Ini kenyataan dan fakta. 

Seriously , mmg susah nak cari lelaki sebaik 'dia' , sanggup buat apa je utk kite , sayang kite mcm syg diri sendiri.. Ohh , mustahil dpat lelaki cm 'dia'.
Tapi aku yg tk reti nak hargai org mcm 'dia'. Biarlah... biarkan 'dia' cari org yg lagi baik dari aku..

Relationship kami musnah , hancur , lebur , kemek , terbelah , terkoyak semua nya sbb aku.
Teruk sgt agaknya layanan aku dkat 'dia' smpai jadi mcmni sekali.
Biarlah semua salah ni letak dkat bahu aku. Mmg aku lah punca dan penyebab serta faktor utama ktrng jadi mcm ni!

Kami dah tkda apa apa.
Sedih mmg sedih , sunyi mmg sunyi , sentap tetap sentap !
hmm , i lost my appetite..  unlucky me! sigh --'
Trying to fix a broken heart but im not a doctor. Help me Allah :')

No comments:

Post a Comment