Tuesday, January 29, 2013


Assalamualaikum and hi silent readers :)

Alhamdulillah skrng , ayem strong girl! Wuhuuuuu*tepuk dada* , proud to be Zulaikha ;p
Setelah mula menjejakkan kaki ke alam ke'single'an , hidup aku back to normal. Wahhh, sejak bila tatabahasa kite akan meletakkan imbuhan dgabungkan dgn perkataan BI --' kompiusss...

Skrng baru aku terfikir, why oh why kite perlu taat kepada boyf seakan akan dia lah bakal suami kite , ketua keluarkan nnti , bakal pembimbing kite nnti.Mengapa ayatku begitu nerd ?! -,-

i've seen a lot of 'girlfriend' ... haihh , termasuk aku , AKU ! Zulaikha ! ..
Perlu and harus dan wajib utk bgtau mana je kite nak pg , dgn sapa  etc..
even it just kawan sekolah ajak lepak sbb lama tk jumpa , mesti akan ckp , 'Tk cnfrm lg ahh , kena tanya boyf aku dulu bole ke tak' .
Waddeeeeeee ?! Berdosakan seorng 'gilrfriend' jika keluar lepak dgn kawan tnpa kebenaran 'boyfriend' ?
Adakah sang boyfriend akan mengambil alih tanggungjawab menjaga kite dari mak bapak kite ?! LOL -,,-

Ohhh , sedar tk sedar , mmg benda tu pun aku buat. Kalau hati tgh sayang , berbunga bunga bak ladang di cameron.. Semua benda direlakan aje. Ye dak ?

Bila mak ayah suruh belajar sungguh sungguh , buat endah tk endah je.. Seolah olah mmg tertulis dan kite sendiri tau masa depan kite mmg cerah secerah cerahnya seperti tlah disuluh dgn torchlight!
Tpi bila boyfriend bg semangat utk belajar , kemain semangat nak belajar , hati mula berkobar kobar.

Bila boyfriend ajak dating , si kawan ajak lepak . Kite mula tersepit , bila pilh boyfriend , kawan mula kecik hati. Bila pilih kawan , boyfriend mula terasa hati. Siapakah yg penting sebenarnya , kawan atau boyfriend?!

Kenapa ttiba aku mula ckp cmni ? Kenapa masa sibuk bercinta aku tk pernah pk semua ni ?
It just apa yg aku rasa ada betulnya jugak benda ni..
Bkn sbb bila dah break , baru nak bukak mulut bercerita itu ini pasal ex boyfriend ku..
Ini cuma apa yg aku diam selama ni..
 

No comments:

Post a Comment