Sunday, February 12, 2012



Holaaa galssss and assalamualaikum muslim yg di rahmati Allah sekalian :*

ohh yarr , kite baru je balik dari makan lauk kenduri. First rasa cm malas je nak pegi sbb dkat dewan depan ni je kan , cnfrm lah jalan kaki je tp malehh nak kena panas. Tapi bila pk pk balik , uishh , tk mo ler buat lagu tu kat depa , nnti buatnya time kite kawin nnti tkda org nak dtg canne ? haaaa , kan ke naya je namanya tu --'

Masa nak balik , nmpk dekat tangga ada tulis "bohsia tersohor" . wuuuuuuu ~ ada jgak bohsia tersohor. Diiktiraf jgak lah ek ? tralalalaallaa

Btw , hari ni anak dara selekeh ni bngun lambat gila. Malu nak bgtau sebenarnya. hurmm , tk payah nak kasi tau pun tk pe sebenarnya tp disebabkan nak memanjangkan karangan saya ni , kena lah cerita. -,- hekhek
Semalam kite tidur pukul 4 pagi ! ullalaaaaa ~ Sbb nak sahut cabaran mak nih ! Mak kata klau tidoq lmbat study tkpa jgak , ni tgk tv je. Makan dalam jgak lah kan -,-  Mak suruh aku bngun dari lamunan , tidur , dan angan angan. Mulakan semangat baru ! jyeahhh , chayokkk ! grrrr -,- tk suka kpop ! #ttba je

Mula mula pasang radio jgak aa sambil study , last tak bole aihh , dah lah semua lagu cm haremmm . Lagi membelitkan sarat sarat kepala aku. Aku baca sejarah haprak tak masuk otak. Jadi kite memerlukan ketenangan utk membaca atau study sejarah. Geli nya ayat serupa wakil rakyat ni -..-
Mulai semalam ,aku dah start baca yassin , baca al quran apa suma. Kak Farah cm pelik and kata bila masa aku insaf. choiiii , bersyukur lah aku dah berubah jadi baik. Seriously , aku dah lama tk baca al quran. Lidah pun dah kelu :{ Subhanallah !


Kay , hari ni aku mmg sedih gilaaaa ni ! Korang tgk raja lawak tak ?! Kenapa Gman keluar ?! Yg tinggi tu boyf aku tau tak ?! Handsome :*  kehkehkeh
tapi seriously tk puas hati doe dia keluar :'{  Lawak dia best apaaaaaaaaa , mana org astro nih ?! Nak marah ni , nak marah nih ! 



No comments:

Post a Comment