Friday, February 10, 2012


Holaaa guys , Assalamualaikum muslim , Salam Jumaat semuanya.
Selamanya Malaysia ! prrrrrr , ttba je en --' bhahahahaha

Kay , kite baru je balik sch nih , mandi pun tk lagi. Hurmmm , mashamm. hekhek
Plus sakit tekak and tadi aku rasa hari kabut aku , mmg paling kabut aahh. hewww !
Sbg bendahari class yg berwawasan 2020 , aku kena lah jalankan tugas dgn penuh dedikasi. Ayat cm garmpunk ler awakzzz -,,-  hahaha

Tkda lah , tadi busy kutip duit utk buku latihan perdagangan. Susah nak mintak duit dgn org yg mmg "rajin" nak bayar duit ni. Smpai aku pun naik gila , fening lalat , and rasa nak maki seko seko. Mereka meng"confused"kan saya. grrr -,-
Yg buatkan aku lagi fening lalat sebab yg bayar utk duit buku tu 16 org tp duit terlebih. haaaa , kan dah berputar putar saraf kepala aku. 
Pastu Hanis pulak.. haihhh , dah bayar 5 ringgit utk duit buku lepastu aku mintak pulak duit class utk hari ni , dia bole pulak nak hutang seringgit duit buku and bayar duit class. Kira cm tarik balik sringgit dari duit buku yg dia dah bayar tadi. Aku rasa cm @#$%^ !  duit class nnti pun bole bayar ! Duit buku tu yg penting , hadoiii , ketuk dgn penyapu baru tau -,,-

btw , im starvinggggggggg. Makkkkkk , ika lapooooo :'{ 
Ehhh sakai nak pegi makanggg ler nih. natee beghokk mu nih -,,-
Padapppaapaaaa , please cepat sikit dtg lah . Dah bebulu perut ni menunggu ....

Petang nih  cm biasaaaaaa , pergi lah anda ke Pusat Tuisyen Sinaran utk menuntut ilmu BM dan Sejarah utk hari ni. uhh , btw , ada budak handsome , ullalaaaaaa ~  bhahaha
gatai much ! Kite tanam niat pegi tuition utk blajar bkn utk menggataii plus merenyam. Take note ! hewww *selak rambut*  



No comments:

Post a Comment