Friday, January 13, 2012


hello . Apa khabar semua eii nya pun ;)

So , hari ni Jumaat ! hewwww. sgt lerr besh sbb esok cuti. hokhokhok
kasut kite kan awakk , uishh , meriah dgn colour hitam. dah mcm kasut pengawas dah kite tgk. muehehe
Tapi..... esok Sabetuuuu , then ahad... then ? Iseeeninnn :'{ uhukzzzz. kite malehh nak pegi sch ler awak :{

uishh , kite ni ckap je malehh nak g sch tp bila smpai rasa cm tk ingat dunia ! asyik gelak je dgn perangai farah and budak class yg tak habehh habehh buat lawak spontan and ckap merapu and for sure menyakat org. hahaha
tu suma mmg perangai budak class aku lah. apa lagi klau bukan...... 5 Bijak ! muehehe
   Bijakkkk mmg bijakkkk :D

Hari hari dtg sch rasa nak terkencing ! knw wht, tdi masa PJK , phewww , kesian tgk cikgu tu cm malu. hahah
uhhh , aku lupa tajuk apa yg ktrng bincang tadi. 
jap selak buku PJK tadi. mueehehe
haaaaa , "Pemeriksaan Payudara dan Testis" hahaha
haii , budak class aku mmg suka bebenoo ler.  Tanya itu ini smpai cikgu tu pun jadi malu. Dah lah cikgu tu laki , yg budak laki class aku pulak pegi tnya mcm mcm. Yg cikgu ckap mcm berlapik sikit , budak laki class aku ckap bkn reti nak berlapik ! hahahaaha  pasal kanser payudara cikgu malu nak cerita. hahaha

Math ? hurmm, dulu aku tak suka cikgu tu ! cehhhh , ckap dulu mcm dah berpuluh tahun, pdhal last week je pun . hahaa  
Yelerr , kan hari tu aku ada update pasai Puan Fairuz ajar math tu kan. haaaaa
tadi masa akhir dia masuk class , ajar math cm biasaaa ler. Dia ajar semua, mula mula syok aa sbb kite paham and try buat soalan pun dpat jawapan. Sekali dia ajar yg subtraction tu, phewww, berputar 360 darjah kejap otak aku ni --' 
choppp , aku bkn ler bengap sgt tak reti nak tolak menolak ni , aku dulu skolah rendah jgak okay ! cuma yg ni mmg aku pening gila babeng. 
biladia tnya fham ke tak, semua kata tak , tak dan tak ! haha
ada yg awal awal lagi ckap tak pham walaupun dia tgh mengajar. 
 smpai muka dia pun cm fed up tp dia sabar je and still ajar cm biasa smbil tersenyum. cehhhh. hahaha
hari tu dia kasi homework , first time aku tgk budak class aku bertungkus lumus buat kerja tu tadi. Wuuuu , maybe dorng maleh nak dgr cikgu tu bebel kot. klau dia dah start bukak kitab.. apa pn tk bole ler -,-
hoii , nak dgr gossip tak ? hahaha  mula ler nak bergosip ni. muehehe
tadi kan semua tk paham masa cikgu ajar , mmg satu class tak pham. Aku dgn farah tnya Nadhirah dia faham ke tak, then dia kata faham . Aku dgn farah pndang muka masing masing cm biasa ler. Bukan apa.. dia mmg suka bajet pandai. Nak ajar org tapi dia pun salah sebenarnya -,,-  so , dia kata dia faham sedangkan yg lain seko pn tk faham. sekali rupanya cikgu salah tulis . and ? uhhh musykil kejap. bagaimana dia faham sedangkan cikgu salah tulis ?  hurmm . mari renung kan sejenak. muehehe

and yeahhh , ini saamaaalammm punya cariitaaa laah adik maness.
time sastera , ktrng mengkaji lagu. haaaaa , kau ada ? HARHAR
ada yg nak kaji lagu Lara Lagi , Lelaki seperti Aku , Ombak Rindu , Sofia Jane and sewaktu dgnnya.
Masa time sastera semalam , seriously aku tkda idea lnsung nak kaji lagu apa ! klau ikutkan hati nak je kaji lagu Enjit Enjit Semut , baru ada kelass kau Ika. hewhew
Masa dlm class, haiyooo , aku rasa cm aku dkat ujibakat AF , Mentor , Vokal Bukan Sekadar Rupa blablabla. Hamboiii , suma pakat nyanyi naaa. hahaha

And lastttt , bungkus buku nota sastera bawak balik rumah ! nahhhhhh mengadap laptop search lagu Ombak Rindu ! Habes cerita. 
Kaji punya kaji , elehhh , aku hanya dpat carik Anafora , Metafora , Personifikasi. Sinkope ? tk payah ckap ! mmg berlambak dlm lagu tu. HARHAR

uhh , sekian sahaja pengupdatean utk hari ni. muehehe  Dah mcm karangan Bm dah ni . uhh , hari ni kite ada class tuition lagi :{  kite malehhh tahap max ni ! hurm..
kbyee love :*







No comments:

Post a Comment