Wednesday, January 18, 2012

Assalamualaikum  semuanya. Lama rasanya tk update blog.

ohh , ada berita sedih utk korng ni !
Salah sorng dari kawan kite dah pun mengadap ilahi.
Allahyarham Sallehuddin..

Aku dgr cerita dia jatuh tangga dkat asrama dia. Koma dlm seminggu and last , ajal dah dtg :'( 
Bila ajal dah dtg , kite sbg manusia dah tk bole buat apa dah , hanya mampu redha je. Ajal maut kan ditangan tuhan. 

Aku mmg dah tahu dia koma then ttba ada announcement dari cikgu Roslan kata ex student smks10 dah meninggal dunia.
Semua dah mcm huh ? serious ke ni ? sbb mcm tk percaya lah. 

Balik skolah dpat call dari awin ajak pegi Surau , mulanya rasa tknk pegi . bila pk pk balik , ehh , nnti klau aku meninggal tkda org nak dtg canne . haaaa

Kay , aku mmg tk rapat dgn arwah tp sbg og yg pernah berkawan dgn dia , aku rasa sedih lah. Kawan lama kite dah tkda. Seriously  , dia mmg kelakar gila orgnya. Kelakar sgt sgt plus pandai melukis pulak tu.

Bila smpai surau , jenazah still tk smpai lagi. kawan teknik dia semua ada lah naik bus dtg sini. 
Bila jenazah dah smpai , aku tgk pun menangis tp aku simpan air mata. Awin mmg dah tk bole tahan lah , berjurai jugak lah air mata dia.

 picture dari awin masa arwah still koma..


Semoga roh arwah dicucuri rahmat..
Lets pray for him , alFatihah ...

Muhammad Sallehuddin...

No comments:

Post a Comment