Wednesday, January 11, 2012

#kau tgk lah betapa berduyun , bertingkat , bersusun buku buku tp aku tk pandai pandai jgak --'  

Holla silent readers ;)

whoaaaa , penatnya since dah masuk ke alam form 5 ni. cehhhh , hahaha
actually sama je pun ;p

oh yarr , semalam aku pegi test tuition dgn Anis , Enaa , and Fatihah dgn Setiawangsa. Naik LRT. wuuuuuu , first time aku naik LRT. lahaiiii , sedih betul lah hidup aku ni. hahaha
know wht , ktrng gerak dari rumah pukul 5 and sampai Setiawangsa pukul 7.30. Dari Kelana Jaya nak ke Setiawangsa kena tunggu lagi 20 stesyen. wooo , aku rasa nak tido jeww.

Sampai tempat tuition, ohh , lupa nak kasi tau nama tuition ;p Math Clinic klau tk silap. hewhew
ada ler perempuan ni , maigaddddd , gedik gila okay. aku rasa budak smks10 tkda sorng pun segedik dia. Serious doee. Ktrng tgk je kegedikan dia then ktrng pndang satu sama lain lepas tu gelak sbb meluat sgt tgk dia. eeuwwww...
Dia mengadu sejuk , dah tau sejuk pegi pakai short pants nape ? Pkai sweater tp pakai short pants ? tefakkkkk , sumpah mengada sial dia semalam. Geli geli je tgk dia -,-

Balik tu naik LRT , phewww , nak terlelap aku . Mengantuknyaaaa Ya  Allah :{
and yeahh , akhirnya smpai pun Kelana Jaya and balik rumah. hewhew
bila smpai rumah , abg hafiz kata " penat ika ?" "sunyi nya rumah ni tkda ika tadi" "kesian ika penat"
hahaha , mmg perli habes. Tapi muka dia nmpk cm kesian dkat aku pun ada ;p

so tadi dkat sekolah, choiii , dduk dgn farah nak terkencing aku !
Aku ni byk gelak je klau dgn Farah , semua benda ktrng buat jadi kelakar, pdhal benda tu simple je pun. 
contoh : ustazah cerita pasal sorng mak kpd murid ni , kuku dia hitam , pakai colour kuku warna hitam. Then ktrng bisik dua org kata kuku mak org tu hitam sbb taik kuku and main pasir. 
see ? tk lawak pun sebenanya tp gelak kemain lagi. Ya allah , mana lah tk keluar ilmu aku , asyik gelak je :/ 
nasib baik time belajar ktrng focus , klau time blajar pn ktrng main main , hmm , entahlerr -,-

Time seni , aku tenung kertas tu mcm nak berloobang dah -,-  
org kata sapa kidal pandai melukis but pahal aku kidal tp tk reti reti pun lukis ? aku ni kidal species apakah ? haihhh
Tadi berlumba lumba dgn Farah nak suruh Mai lukis and..... uhh , mestilah aku yg dpat sbb aku tarik baju Farah ! hahaha kedut jugaklah baju dia. Shoowieeee *..*

so , time to sleep ! kboiiiii ...  muahh sikit syg :*







No comments:

Post a Comment