Sunday, December 4, 2011


Assalamualaikum Abe Kakok
ehemzzzz , semalam tgk tk majalah 3 ? ada Harimau Muda our heroes kan ? hewhew
Tgok jgak tk cerita Nur Ain ? pehh , aku rasa patutlah Allah tknk kasi dorng anak , dah perangai srupa org tkda tuhan -,- uhhh , lek aa Zulaikha , dah pengarah suruh dorng buat cmtu en , nak wtcnoo. Nama pun cerita utk kasi pengajaran , lek aa. hihi

Kay semalam beria ria plan dgn Afiq , kak Farah and Kak Inaz tau nak pergi tgk Ombak Rindu. tp nth kenapa semalam ttba pulak selsema. haihhh , aku rasa cm tk best aa klau tgk wayang dlm keadaan selsema, dah lah sejuk dlm pnggung en. So , aku makan ubat selsema yg mmg comfirm mengtuk punya lepas telan pil tu semalam. tapi yg pelik , ajaib dan aneh , aku tk mengntuk lnsung and lnsung tk bole tido. Maybe sbb trlampau tk saboo tgk Ombak Rindu ;p dah mengarut sgt dah tu. hahaha

So tadi , kak farah kejut aku bngun tido , aku rasa cm malas pulak aku nak tgk movie sbb aku syg nak tinggalkan katil aku ;p kay , silly me -,-
Kay siap siap apa suma , just sarapan sekering roti dgn jem and nesvita segelas. hmm , kenyang lettew , pdhal dlm kereta lapar nak mampos.

so , park kereta dkat e@curve , beli ticket Ombak Rindu pukul 11 . Trus naik je aa sbb lagi 10 minit je nak pukul 11. naik naik , Pnggung num 7 dah berlampu. Masuk je , uyoooo , ramainya tgk cerita sweet ni , ada yg  bwak baby , family anddddd couple. hihi

bila dah start , ada aa tergelak sikit bila aaron aziz buat klakar sikit. And bab bab sedih tu aku still bole tahan air mata aku ni tp bila part yg izzah kejar Hariz smpai terjatuh tu , mmg aku menangis aa , aku malu yg aku ni sngis , so aku tunduk sikit then aku lap air mata guna tudung. hihi
ermm , nak aku cerita sinopsis tak ? better tk payah kut sbb klau aku cerita, korang tkda feel aa nak tgk cerita pling sweet , sedih and blablabla ni , hihi

know what , afiq kata cerita tu best. uhh , cm tk percaya je , ingatkan dia tido masa tgh tgk wayang tu. hihi
bila keluar wayang , masing masing salahkan aku sbb tk bwak camera -,-' kay , salah aku :/
so , no picture utk keluar hari ni. sobb sobb :'(  hihi

#Cinta tak kejam , tapi manusia yang tk pandai menghargai cinta
#Redha tu ikhlas , pasrah tu menyerah


No comments:

Post a Comment