Friday, December 2, 2011


Holla , esok Sabeetuuu. Rumah ni mesti sunyi without the kids :/ tapi bila dorang ada pening kepala pulak. hihi
nvm , Iseeniinn bole hug dorng , kiss dorng , sakitkan hati dorng , cubit dorng , acah acah garang dgn dorng ;p muehehe

Rabu pergi 'hospital' melawat kawan sakit #buat apa ke sana klau tkda org sakit -,-
bersama saya semalam , Asya , Faten , and Feth. hewhew. bila si gadik keluar , terasa mcm diva pulak. hahahaha , kau jealous ? jgn jealous kawan #tangan di bahu kawan 
hahahaha , diva kebenda nya. stakat aku ni , elehhhh apalah sgt. Diva ? jauh sekali. aku bkn jenis manusia perasan dive okay. err , maybe sometimes ? tak tak tak , gurau je . mueheheh
ehemzzzzz , yesterday , i bought 3 rings .HARHARHAR . Chop chop ! jauh sekali niat di hati nak menShow off. sekadar mengShare. hihi

So , Ombak Rindu dah keluar . Gang , jum wayang weyh ! Sapa dah tgk ? goshhhh , i'll kill u. grrrr. jealous much okenggg ! 
News feed fesbuk mmg penuh dgn Ombak Rindu je. Mmg suka cmtu.
Aku baru baca novel je , awal tahun hari tu. hmm , tu je yg mampu buat masa ni -___-
Sedara semua dah tgk , ada yg tgk dgn husband dorng . midnight lagitew. 
uhhh , dont worry happy go lucky sayang , abang sasa aku ada di rumah . Afiq ! kamu kena bawak ika pergi tgk cerita comel tu jgak . Harus dan wajib ! heee

No comments:

Post a Comment