Monday, December 5, 2011


Selamat Zohor semua :)

hmm , sorry , i'm super lazy today :/
hari ni bngun pukul 11 sbb smlm tido lewat sgt sbb pergi lepak Gulam dgn jejaka sasa dlm rmah ni. hewhew
Smlm dlm pukul 12 cmtu , aku still tk tido sbb tk bole tido , then abg aku ajak pergi minum . hmm , aku cm layan tk layan je sbb dorng suka sgt kenakan aku ! haihh
Dia suruh aku siap apa suma , aku cm takut aa nak siap , nnti bila aku siap apa suma , dia tipu aku pulak , kan buat malu je.
So , aku suruh dia tukar seluar dulu then baru aku akan pakai tudung. Dia pun bngun masuk bilik and tukar pakai short pants. Aku still cm was was sbb dorng mmg ada je idea klau bab bab nak kenakan aku ni.
Dia kata dia akan kira smpai 5 je and klau aku tak bngun and tukar baju , dorng tinggalkan aku. 
hmm , kay aku bngun aa and tuka baju pakai tudung.

Gerak Gulam senyap senyap tknk kasi abah dgr ktrng keluar. muehehe
Smpai sana , aku order teh o ice and Chat Kuey Teow. Dia kasi pnggn cm tk bole kecik lagi je. smpai tertumpah tumpah Char Koey Teow aku tu. Lepak sana kejap smpai pukul 1 setengah. Masa dlm kereta , dorng tanya aku nak lepak kl tak , lepak dataran. i was like "huhhh? betik sikit abg aku ni? lelaki mmg cnnie ke? " aku kata aa aku tk kesah. Last last dorng kata nak balik nak tido. 

Bila balik aku trus tukar baju and baring nak tido. Aku still tk bole tido. Dah kenapa tah dgn mata aku skrng , susah sgt nak lena. aku tgk tv jap dgn afiq , cerita The Rise Of The Cobra . mmg awesome! bayangkan dorgn bole tembak menembak dlm air then ada peledak warna hijau utk musnahkan dunia :0
Aku tgk cerita tu smbil kejar lipas dgn afiq. haha  time time ni pulak lah spray lipas dah habes. grrrr -,-

So , tgk cerita tu smpai pukul 2.45. habes cerita afiq trus tido. aku pun masuk bilik and try tido but still tk bole. Aku just bayangkan ada hantu sebelah aku. pehhh , cm bodo lah sial. hahaha

so , now dah puul 3.25 petang , abg hafiq still tk bgn tido lagi and afiq baru bngun pukul 1 tadi and aku pukul 11. ehh ehh , for sure lah aku paling awal walaupun aku tido lmbat dari dorng sbb aku anak dara. gilakau klau aku bgun cm dorng . mmg kena tembak dgn mak banggg banggg ! matiii -,-

kbyee

No comments:

Post a Comment