Sunday, November 6, 2011

Peopleeeee 
yeahh , me again brooo. mmg aku ahh sbb ni blog aku doe , psswrd and email aku ja yg tau , for sure aa aku lagi doe -,-

hmm , sorry klau aku update ni buat korang rasa menyampah , benci , meluat , and sewaktu dgn nya, sorry .
sokayy , aku tk paksa korang baca. just tekan button 'X' tu je :)

kay , ni pasal Mr. Keding kite tu.
hm , nth kenapa aku still tk bole nak syg dia lagi. Aku cm tk bole nak trima dia lagi. Kay mmg aku nmpk cm kejam sbb dia syg aku sedangkan aku tk bole  nak syg dia. kay aku sedar suma tu. aku dah try sedaya upaya nak syg dia tp still tk timbul jgk perasaan tu :/
aku pun buntu skrng ni .

Aku tk bole nak trima org lain lagi buat masa skrgn ni tau. Kalau bole aku nak break dgn dia, tp aku kesian dkat dia, ktrng baru couple 2 hari weyh , 2 HARI !! tkkan nak break. Mmg kejam aa klau aku buat cmtu :/

Kesian Mr. Keding kite tu , aku nmpk dia bagi syg , cinta dia dkat aku.  Tapi aku tk bole nak kasi syg , cinta aku dkat dia. hmm ..
Cm semalam , ktrng start text suma dlm pukul 1 tgh hari , lmbat en ? tp aku sikit pun tk kesah dia nak text aku pukul brapa. Smlm brhnti text suma dari pukul 4 and pukul 11 baru dia text aku balik.
Sikit pun aku tk marah kenapa dia text aku lmbat.

hmm , maybe sbb aku dah 6 bulan hidup sendiri or single. 
maybe aku tk bersedia nak trima dia lagi sbg org istimewa aku.
maybe aku tk kenal dia btul btul lagi.

pehhh , aku tk bole doe cnnie. bila dia text aku , aku mula rasa kesian dkat dia sbb nmpk btul dia cm syg aku tp aku ? tkda pun :/

Dear Mr. Keding loveeeee ; awak dah curik hati kite and kite pun tgh simpan hati awak. Awak jaga hati kite elok elok en ? tp kite rasa cm kite tk bole nak jaga hati awak elok elok. Kesian awak kan , kite tk menghargai kasih syg yg awak kasi dkat kite tu :/ sorry syg :'(
kay kay , i'll try my best utk jaga awak punya hati tu. Promise kay. 
Kalau kite still tk pndai jaga hati awak elok elok , kite terpaksa pulangkan balik dkat awak :'(
tp jgn risau dulu , kite tgh cuba nak selamatkan hati awak dari hncur ni !

kbyeee :')



No comments:

Post a Comment