Sunday, November 20, 2011

Knock Knock ! 
Assalamualaikum readersss  ♥

Maiiigadddddddddddddd , lama sungguh tk update blog ni. ohh , miss u very much bananabusuk :* hihik

so yeahh , last week punya cerita ni nak habaq maii kat hmpa suma , maklumlah kite dah lama tk menjengah blog bucuk bucuk ni ;p

11.11.11 ; my cousin bernikah. Alhamdulillah , opah dpat jgak merasa kenduri kahwin cucu dia sendiri. apa org pnggil ek, cucu menantu ek ? hahaha , aku tk tau , trlalaalala. yg penting tu cucu dia yg first skli yg kahwin. my sistah ? aaa aaa , next year lah dik. hihi





ohmayy , my cousin look soooooooooo cumelss and beautiful . serious doeee.
ehemzzz , saya pun ada nak jugak brgamboo ;p


12.11.11 ; Dia bersanding pula . kat dewan mana aku tk sure -,- bertemakan merah putih gituuu. hihi
actually aku demam tau that time but mak abah tak tau. malas nak gtau sbb nnti kena makan ubat segala. 
ktrng masuk je dewan , mak cik pkcik , sepupu suma tgh makan sbb nnti busy , so tkut tk sempat nak makan pulak nnti en. smpai smpai je Cik Rin kata yg aku kena naik pentas pelamin tu nnti sbb kena kasi bunga telur utk org yg renjis renjis dkat pengantin tu. Serious segan doe sbb dkat atas pentas kot , suma bole nmpk aku yg selekeh masa tu. grrrr -,- btw , my cousin still look like an angel . awwww :')


















13.11.11 ; okay , kenduri belah lelaki pula. bertemakan grey ;D
aku dpat byk botol botol kaca yg comel yg berisikan gula gula. muehehehe




nanananana , byk sgt gmbo nye , ehh , cm biasa aa , actually byk gila babeng lagi but malehh nak menunggu dia pnya loading . hiih

kbyeee



No comments:

Post a Comment