Sunday, November 6, 2011


Assalamualaikum Muslim
and Happy Eid Adha friend  ♥

sorry gmbar dkat atas cm slekeh haram J sikit  ,kite busy hari ni thats why kite selekeh . hihi
now , tgh menunggu ketibaan my Cik Man and the gang . hewhew 

Kay hari ni kena bangun awal , lepas sembahyang subuh ingat bole guling guling , skali mulut abah dah bkk , haihhh , siapkan trus tempat tido and tlg mak masak. Actually tknk pergi smbhyang raya sbb kesian dkat mak nak kena masak itu ini, tp abah tk kasi , dia nak suma anak dia pergi smbhyng, so yeahh , bersiap and kakak kakak aku tinggalkan aku -,-'  sentap btul lah. dorng tunggu bawah je pun , hihi

balik masjid melantak pula pulut kuning and kek cekelat. 
soooooo sedap kay ;D eh ehh , tgk aa air tangan sapa. Mak kite jgakkkkkkk ;p

know what , bila dgr takbir raya , aku rasa cm sedih , aku rasa cm nakkkkkkkk sesangat balik kampung tau :/ 
suasana raya kmpung dgn sini lain. jauh beza, nak nak pulak klau dkat kmpung ramai pulak gang bergozzziipp.
pehhhh , mmg terbesttt. dah lama ouhhh tk sembang sembang dgn sedara. 
tkpaa , lepasni dorng suma dtg rumah , then kite bole smbang ! hihi

hmm , seriously , bosan gila hari ni. aku tktau nak buat apa , just snap snap snap. tu je kerja nya.
tadi ajak farah jenjlan naik moto, dpat merempit kejap je . Dia ada date dgn abg comel dia -,- kite? Mr. Keding kite kerja lah ;p
tadi masa jenjalan dgn farah . serious cm nak tercabut jntung and rasa muka pucat gila sbb terserempak dgn polis , hewwwww , nasib baik polis tu tk tahan ktrng. Aku dah membebel takut , farah suruh tawakal je. Dlm kepala dah pk cm cm dah , haihhh.

ehh ehh , 

Happy Eid Adha people. Have a blast ! booommmmmmm!!!

No comments:

Post a Comment