Sunday, November 20, 2011



Holla again peeepssss 

hmm , so yeahh , i'm single now . uhukzzzzz :'(
sokay guyss , aku pun malas nak pk pk pasal couple bagai ni.

Mr. Keding tu ? hmm , actually dia tk berjaya ketuk and bukak pintu hati aku yg dah hilang kuncinya :'(
aku tk sure bila aku break dgn dia sbb aku btul btul dah malas nak pk suma benda tu. 
just kasi alasan yg kukuh yg aku nak focus blaja, spm coming soon ;p
then dia kata klau tu yg aku nak , dia tk bole nak buat apa sbb tu demi masa depan aku jgak.

aku TERberangan  and farah pun ada ckap yg klau next year aku still bengap , dia akan ckap " ehh , aku dah lepaskan kau pun kau still bengap ke ? kata nak focus blaja ?" pehhh , klakar plus malu lah sial ! bhahahaha.
so , next year kena study hard aa . haha 

sorry Mr. Keding , i tk bole nak syg u , tk bole ! kay i kejam buat u cmtu sbb tk bagi peluang utk u masuk dlm hati i. really sorry dear :'| 
ehh chill aa , kite still kawan enn , next year satu class lagi en :')

cannie aa doe , aku rasa aku nak jnji dgn diri aku sendiri yg aku tknk couple couple smpai habes spm. ini serious ! 
luka lama belum smbuh , aku tknk tmbahkan luka lagi dah okay. 
NOKTAH !

kbyee pweetyy 



No comments:

Post a Comment