Tuesday, November 1, 2011

Hello again silent readerssssss

so , bawah tadi cerita pasal Awesome Day with 4 Bijak and now cerita pasal Awesome Day with my dayang dayang and sorng hulubalang. hihi

kay , 29 October pergi e@curve , 30 October pergi sana lagi. mmula tgk wayang. cerita yg sama. bhaha.
kay , actually aku tknk tgk cerita tu tp dayang saya, kak farah merajuk pulak nk tgk jgak cerita tu, nak tknk tgk jgak. nkwatcanoo , org blnja en. hihi

masa tgk cerita tu , sikit pun tk tkut dah sbb aku dah tau jlan cerita dia. ahaha
so , muka berlagak and cool je dduk sebelah kak farah. haha

bila keluar panggung , dia merungut 'tak best lnsung , bosan gila, rugi tgk ohh'
tulah , tadi merajuk sakan en. kan dah rugi . haha


masing masing perut dah lapoo. kay , pergi makan dkat garden !  muehehe


jappp . nak tau tak,  kite snapp lagiiiii . hikhik

*cantik kan?


*kayy , ni saya punya, Soda Apple Juice

*saya punya lagiiii Garden Black Paper Chicken Chop and Soda Apple Juice ♥ muehehe

*my dayang punya spaghetti carbonara.

*ready to eat ! harharharrrr

*terpaksa habeskan dayang saya punya makanan. apa dia ingat saya tong smpah DBKL kaa ?

*muak sialll !


*dessert. Lupa nama kek comel ni
Kek yg ada coklat seketul atas tu en , err , sangat tk sedap kay, rasa cm kek basi. dorng pksa aku makan jgak sbb aku mengada order. haha  And bila aku makan coklat atas tu , pehh , sumoah rasa nak tercabot gigi, sakit yg amat sbb keras gila. rupanya tu kacang. hihi

*hiiii , saya dah kenyang. awak ?


sudah sudah, balik lah pulak. asyik merayap je enn.
ehh satttttt, ada lagiii . hikhik




Saya mmg suka upload gmbar bebanyak. kalau bole nak upload suma tp malas nak tunggu loading dia sbb kite takut idea nak menaip kite hilang, hihi

ohh , nk tgk dayang dayang kite and hulubalang ? 
jap . loading..



kbyee 



No comments:

Post a Comment