Tuesday, November 1, 2011

Holllaaaa my gorgeous and pretty  

Assalamualaikum :)

29 October 2011.

Mygod. Its was awesome day kay.
Serious , rasa nak ulang balik je masa tu, muehehe
Kay , gerak dari rumah pukul 11, bpak awin hntar, thnks pkck Amir, muehehe
sblm tu, berusaha pujuk abah nak bawak nikon dia, pehh , akhirnya, dpat jgak bwak. Alhamdulillah :)
Smpai e@curve dlm pukul 11.30 cmtu kot, smpai mekdi sana, Miera, Syahmi, Syakir and Afiq dah tunggu.
Then lepas sorng sorng smpai. 




*cukup bersepah ? 

yeahh , Miera order spicy chicken mcdeluxe. hihi
Ada yg tk cukup then pekerja mekdi hntr aa sikit sikit. Ttba aku cm terkejut and rasa aku cm kenal sorng perempuan ni. kay kay, Iqha weyh Iqha, haha. terkejut gila. aku mmg tau dia kerja mekdi tp tktau dia kerja mekdi e@curve. hihi

Kay , back to our story. hihi
Habes makan ingat nak buat games, tp tk jadi sbb ramai nak guna meja, kesian pulak. so , Miera trus naik atas beli ticket wayang. yg lain ada pergi smbhyang and bla bla bla..

 wayang pukul 2, so , ktrng lepak kejap aa, snap sana snap sini. muehehe


*ni haa Miera si cantik pakai tudung. 

*nahhh , 28 ticket Paranormal Activity 3

*seriously, dia cntik sesangat kay.

* si Awin the super Canon girl. muehehe

*Mira Azman 

*Zawanah, Awin, Miera and Tasya

tgk jam dah pukul 2, naik atas tunggu yg lain. Actually suma cm was was je nak tgk cerita ni tau sbb takut Zawanah pengsan. yelah, dia tu sikit sikit pengsan, so tkut dia pengsan je tgk cerita tu. hihi

Kay, panggung num 8 dah naik, so , ktrng masuk pnggung. ktrng amik sederet 2 set and setengah lagi sit blakng, so total .. 2 setengah set ahh ktrng amik . 
Miera sibuk dok aturkan sapa dduk sini, sapa dduk sana. Class 4 Bijak dduk set depan , so , org blakang suma tgk jee, hihi
Kay , cerita dah start, memula rasa cm , pehhh , bosan gila babi doe cerita ni. pastu bila tgh tgh tu rasa cm , woooooo , gila gempak sial ! 
Jerit sana , jerit sini , mmg sakit tekak weyh. bayangkan perempuan tu bgun dari katil je pun ktrng dah terkejut, pdhl bkn keluar pape lagi pun , just bgun dari katil je. haha
Serious bole gugur doe jantung. haha

bila keluar panggung , suma kata seram , terkejut and bla bla bla. haha
ktrng trus pergi toilet . andddd snap snap snap lagi ! muehehe




Habes tgk wayang, Miera suruh berkumpul dkat bawah sbb nak snap snap lagi, bhahaha.
ktrng mmg gila camera weyh.


Sastera + Seni + Perdagangan = 4 Bijak Awesomeeeeee 

The girlsssssss 

Diva 

Pretty much bak kata enna 

Love u Awin 

Kay , dlm pukul 4 dah bersurai. masing masing jalan nth kemana. Aku and awin pergi popular, sana,sini. hihi
mmg merayap habes cerita dia en. 
know what, masa ktrng tgh jalan , ada lelaki ni bagi aku buku tau, aku amik aa skali dia kata derma ikhlas, aku cmm , errr , aku dh lah tkda duit ni -,-'
tkkan nak kasi balik enn , so derma aa singgit. 
aku dpat buku Doa Doa Makbul and Awin dpat Hari Kiamat . hihi

nak jgak snapppp , haha

Kay , masa naik bus , aku rasa aku perempuan bertuah sbb tk kena bayar. haha
Aku dduk yg ada satu set je, so maybe dia tk perasan. hihi

pukul 6smpai rumah. pehhh , rasa cm nak tercabot kaki tau.
andddddddddddddddd , 29 October mmg gempak habes. muehehe

i love u 4 Bijakkkk 




No comments:

Post a Comment