Wednesday, November 2, 2011


helo sweettieeeeee  
so yeahh , im not going to sch today , masing masing dah plan tknk pergi sekolah. harharhar
so , cm biasa , sgt lah rugi klau aku tk pergi sekolah then aku bngun awal. its sooooooo rugi kay.
so , aku bngun pukul 10.30 sharp ! haha
*setiap baris ada 'so' . haha

kay , lets talk about yesterday kay ?
okay girlsss , smlm aku dpat prank call. actually dia salah num nak kenakan org lain. 
aku tgh update blog aa smlm then ada num haram mana ntah naik dkat phone , so aku angkat cm biasa.
then , suara minah mana tanya aku soalan cibai .

'kau ika en ? bole tk tlg jgn kacau irfan. aku ni awek dia , olease jgn kacau irfan'

i was like , haaa ? wtf ! wth !

aku tanya irfan mana sbb aku tk kenal mana mana irfan, yg aku tahu ada sorng budak sekolah aku nama dia irfan jgak. 
bila aku tnya dia kata
'eh mana mana irfan aa, tlg jgn kacau. dia pakwe aku'

then dia tanya aku adik yana ke? 
aku ckap aku adik inaz and farah !

dah termalu sendiri then dia letak phone.
then kawan aku syariza cll aku kata sorry , tu kawan dia nak kenakan org tapi slah org. 

pehhhhh , malu sial nak buat prank call tp slah org. booooooooooo!!!
aku kasi tau mak aku then mak aku gelak gelak.

"pahal selekeh sgt nak sound sound org jgn kacau pakwe ? dia cukup besar ke ? gah sgt ke ada pakwe? "
nahhhh , soalan berubi tubi , bhahaha.

so , before nak kenakan org , make sure semak btul btul , kan dah termalu and muka dah jadi tebal beberapa inci, hahaha

kbyee.




No comments:

Post a Comment