Friday, November 4, 2011


hye owwwhhshemm people  ♥

ohh , now watching Anugerah Skrin 2011. Pehhh ,  sgt boooosan kay. grrr.
nvm broo , i'm waiting Maharajalawak Mega , muehehehe

so , cm aku ada jnji hari tu , kite upload gmbar zaman kecomelan terselah kite doolu dooluu , hihi
nahhhh , my faberett picture , muehehe


comel aite ? hihi. Ya Allah , perasan nya aku ni. 

andddddd antara picture yg aku cm suka plus aku rasa comel. pehhh , gelak sikit ahh betapa perasannya aku; harharharrrrrr -,-

nahhh , bhahahaha. masa kecik kite mmg mengada.
kite lahir masa abah kite tkda :'( dia kerja dkat Russia. kesian mak kena bersalin tnpa abah kan. tulah , kesian dkat kite jgak , sobbsobbsobb ;')
tralalala , jgn nak menggedik meleleh dkat sini.
yg penting skrng abah dgn mak kite ada jgak smpai skrng. iloveyou super mak + super abah = nahh kiss :* hihi

andddddddddddddddddddddddd , beshhh pwengg foeberrr

see ? comel tk comel nya ktrng zaman ni ? hihi
time ni birthday aku klau tk silap.
pling penting , nama ktrng tak jauh beza , nama ayah pun tk jauh beza. 
nampk tk chemistry ktrng ? hewhewhewwww.

bayangkan ktrng kenal masa 6 tahun and smpai skrng still contact. kongsi masalah sesama. Aku sedih dulu ,  dia slalu pujuk aku.
paling mengada ,  masa kecik aku slalu gaduh dgn dia.
sikit sikit tknk kawan , sikit sikit tknk kawan. pehh, paling gedik mengada aa en. haha

Dear Eika , bila nak jumpa lagi ni ? kitew windu awuck lorhh. Dtg larh cnie cepart ckit aww.
kiteww jenjalan sesamew , gozzip sesamaw , pehh , mezty owwhhsheemm glew en , hixhix
*tk paham pergi google translate kay ;)

kbyee silent readers . Sini muahh sikit :*

No comments:

Post a Comment