Monday, October 10, 2011

hye yooo peoplessss ;)

whoooaa , kite dah lama tk update blog cute miyuut kite ni lahh , alolo ;')

apa cerita syg syg ku , anje anje ku , adik adik ku , kakak kakak ku , abg abg ku , kekasihku ? hikhik
so yeahh , saya sihat sesangat ni and Sabtu hari tu , 8 october 2011 , my super duper sistahh dah jadi tunangan org , heee . dah nak kawin dah kakak aku sorng ni :')

so , lupakan pasal kakak saya si gedik yg dah bertunang tu kejap sbb lepas ni baru nak update pasal si gedik tu . now , kite bercerita pasal kitew kitew ajewwww ;p

ohh , alhamdulillah abah dah mula kerja hari ni lepas hampir 3 minggu cuti sakit. Abah tu tk mcm org sakit pun , baru  3 hari operation , dah berjalan sana sini , ke giant , nilai , kajang , ikea. haihhh . tkpaa , namapun SUPER ABAH kan ? hikhik

heyyy , smlm apa cerita broo? ramai gila update dkat fesbuk pasal bulan cntik gila en? haihh , asal lah aku tk dpat nak tgk.. rugi doeee :/  hmm , kuasa Allah kan :) Dia cipta benda yg mengagumkan :)

sekolah ? okay , saya dah mula cuti since jumaat , 30 september and 12 october baru start sekolah. haaaa , kau ada cuti cm gitu ? hikhik  
kesian budak pmr kan , hmm , sokayy adik adikkuu , esok korang dah enjoy dah and turn aku pulak kecut perut nak amik spm next year. pehhh , takut lah sial. penentu masa depan weyh. haihh
kengkadang rasa cm nak skip je 2012 and trus ke 2013 sbb tkbk amik spm D':  

makk , abahhh , i'll try my best kay :)
insyaAllah...

No comments:

Post a Comment