Monday, October 10, 2011

Hollaaa again silent readers :)
okay , cm tadi saya ckap ahh , nak update pasal si kakak gedik tu bertunang ahh en . hikhik
ohh yeahh , jumaat tu aku mengada gedik sesangat ponteng tuisyen. 
alasan yg kukuh ; ika tk payah pergi tuisyen lah hari ni ea mak. kesian mak kena masak byk byk , ika tlg mak ea mlm ni ? :)
okay .. mak kasi lmpu hijau , mueehehe

pdhl jumaat tu aku tkda buat apapun. just  jadi babysitter utk satu hari tu je , ya allah , aku rasa mcm nak mati dah masa tu. 
Baby rayyan : pnjant pnjat badan aku sbb dia baru nak blja berdiri
Danial : aku berebut siaran tv dgn dia , dia nak tgk karton , aku nak tgk drama , nahhh , kena tarik rmbut dgn dia , pehh , gugur rmbut aku :/
 Danish : balik je sekolah , mula menyakat adik dia Danial . bising rumah tu . bila dia pergi sekolah balik , baru aman dunia.
Umairah : nasib baik budak ni diam je. ohh , good girl syg. tk padan dgn perempuan , asyik tido je budak ni. hihi
Atiqah : balik sekolah org suruh makan pastu mandi , dia sebok ckap sensorng depan cermin , dia mmg kuat perasan ;p

nmpk tk aku kena handle 5 org kanak kanak ribena . grrrrr -,-

kak inaz mmg amik cuti jumaat tu sbb byk benda dia nak buat , beli kek lah , itu lah , ini lahh.
mak mmg duduk dapur je masa jumaat tu, kesian mak kan ? 

Sabtu 8 October

tgh sedap tido , aku mimpi ada org panggil aku. okay , rupa rupanya abah kejut bngun . hihi
tgk jam , ohhh mannn :/ baru pukul 7 pagi. hm, kay kay , aku pham , kena tlg mak masak ..
masa kemas tempat tido , sempat lah jgak aku tertido , pastu kena sergah dgn abah , trus tk brani nak tido dah. bhahahaha.

kaum krabat aku suma dah smpai dah, aku je tak smpai smpai lagi ke bilik air utk mndi. maklumlah , terlalu busy ;p korng kena paham suma tu ;p bhaha
bila suma dah siap , baru aku mandi , pakai baju febretttt saya tu lah , hikhik

dah pukul 1 , mak andam tk smpai smpai lagi , gila hapee ni , pukul 2.30 rombongan belah laki nak smpai dah . haihhh. kak inaz dah gelisah bagai dahh. hihi
call mak andam tk angkat pulak , mmg bikin panas hati ahh .
then mak andam class kata dah ada depan rumah . okay dia masuk trus make up ...


hasil nyaaa , ohh , aku rasa dia perempuan pling cntik di dunia masa hari tu :')

woooooottt wooottt , rombongan dah sampai , muehehe


hantaran dari kami : 15 dulang
hantaran dari lelaki : 5 dulang 

kalau ktorng dah gila camera . apa pun tk bole -,-




andddddd ini anak anak saya . anak aku ? hahaha , sapa bapak dia pun aku tk tau, haha , tau tau je aku dah ada ank ;p


 heeeee , yeahh , atas tu , Puteri Umairah
bawah tu , Adam Aufa , Alia Aufa , Anis Aufa . seeee , 3 Aufa doeee , kau ada ? ;p

and lastlyyyyyyyyyyyyy ♥ 
selamat bertunang kak Inaz and Abg Apiz. 
bertunang mmg byk dugaan kakak , kau kena sabar walau apa terjadi kay :')
ikhlas dari adikmu yg mmg comel tk terkata . hikhik



alooo  , shooo shweettt . mengada ahhh

No comments:

Post a Comment