Monday, September 26, 2011

lebiuu abah :')


hye again my sweet oink oink :')

hari tu , ramai tanya "kenapa dgn abah aku ?"
terima kasih kerana bertanya..

My super abah baru je selamat operation :)
saluran utama jantung dia tersumbat 80% . 
#buat muka terkejut sikit ahh :0

sebenarnya , dia saja nak buat check up , then dia kena tahan pulak dkat wad.
first day aku pergi tgk dia , aku okay je , tp bila dah balik tu , aku tk bole tidur and tk bole berhenti menangis :'(
masa pagi , aku rasa lain je sbb mak yg kejutkan , biasanya abah yg kejutkan nak pergi sekolah.
sumpah aku rasa nak ngis pagi tu jgak. nmpk tk aku mmg btul btul tak bole hidup tnpa my super abah :(

balik sekolah , ttba kak farah kata abah masuk icu , aku rasa mcm nak meraung , and tanya kenpa.
dia kata abah baru operation and sbb saluran jantung dia dah tersumbat teruk 80%.
then dia kata tk payah risau sbb abah dah sedar :)
baru lega hati aku.

nasib baik abah cepat pergi check up , klau tak tk tahu lah apa akan jadi dgn abah .

seriously , aku mmg tk bole hidup tnpa abah and mak and adik bradik :')



1 comment:

  1. same la,, mne ley hidup tapa super hero kan..
    i love my dad!!...
    cant life without him..
    bagus entry nie buat sy tambah hargai papa sy..

    ReplyDelete