Monday, September 26, 2011

Open housee ;)

Dear silent readers :)
ohmayyyyyy , dah berhabuk dah blog saya , aloooo sian nyaaa , puihhh puihhh*tiup habuk ;p hikhik
sorry , sifat rajin saya lari nth kemana , yg tinggal hanya sifat mlas saya yg teramat sgt ni . muehehe

actually busy dgn open house , rumah aku je dah 3 kali buat open house , hihi
aku pun busy dgn menyibukkan diri dgn pergi open house rumah org ;p
 habes je ramadhan , aku jarang sgt sgt dduk rumah time hujung minggu , busy bebenorrr.

16 September 2011

hatta's house ;)
jenuh lahh aku dgn awin mendaki rumah dia nun tingkat 5 , haihhh..
time makan , tu dia tu diaaa ;D mak dia masak sedap wooooo. heeee
makan makan  , yeayyy , dia bagi duit raya ;p  ya allah , dah tua mcm aku pun still dpt duit raya , muehehe

gerak pulak rumah Afiza , just makan sosej sbb perut dah full gila babeng.
then , ke rumah Masita pula , ohhh , mak dia masak nasik lemak , pehhh , nmpk mcm sedap .
rugi pulak rasanya kalau tk makan en , hikhik

17 September 2012

Adika's house
actually siap last last minutes. tau tau je Iqha call ajak pergi.  Gosok baju apa suma , then gerak , Ayah Pikah tlg hantar , ohh , thank God , aku tk sanggup nak jalan panas dgn berbaju kurung ;p
sampai , just makan nasik impit sbb dah kenyang. And dia ada kasi kek , maybe celebrate birthday dia sekali kot , 30 Ogos . dia hampir jadi anak merdeka kan ? muehehe
Happy birthday Adika



ini je gmbar yg sempat amek .

then , call ayah pikah suruh amek. zapppp , ayah dia smpai , mcm bawak Fairlady pulak aihh ;p

Aimi's house pulak.
ohmayyy , kawan sekolah rendah and baru dpat jumpa hari tu , gila panjang lebar ktorng sembang smpai rasa  tknk balik pulak. hikhi . yeahhh , Aimi , Iqha and aku dulu satu geng weyhhh. haha
ktorng ada amek gmbar but dkat pikah , so , tk dpt lagi lah nak upload , sorry ;D

balik , sumpah penat weyh , ingatkan bole guling guling atas katil , sekali tu diaa kaum krabat saya sudah smpai , tk bole guling dan hanya bole smbung gelak dgn doang je , hikhik

ehh , baru prasan , ada 2 gmbar je enn ? hikhik
ada byk gmbar but dkat pikah lah , tk dpat dkat saya lagi :(
sorry

1 comment: