Friday, July 22, 2011

Rempit ;p


Dear menawan :)

yeahhh  , hari ni Jumaat weyh . hari memenatkan bagi aku, haihhh :/
nvm , abaikan je , kite nak pandai kena lah tempuh suma ni , ecehhhh , hikhik
mlm ni , ewahhhh , berbaju kurung... hikhik

wooot woooot , 
pagi tadi masa nak siap pergi sekolah , alamakkk , cari anak tudung hilang pulak , aduhhh , nak carik nnti , makan masa pulak , kang tak pasal pasal kena sembahyang dhuha sbb dtg lambat . haihh
nak tknak pakai jelah anak tudung warna hitam , actually sekolah tak kasi pakai warna hitam punya , ahhh
slumber badak sudah , denda ke tak , blakang kira , asalkan aku tak dtg lmbat. aku tak suka kena denda dtg lambat , haha
bila tgh beratur , baru terasa takut sbb pakai anak tudung warna hitam. 
bila tgh beratur nak naik class , aku lipat tudung aku mcm budak budak nak pergi mengaji tu , haa kau , lnsung tak nmpk , lantak ahh org nak kata apa , asalkan aku tak kena denda , hikhik
yg Norlina nmpk aku lipat tudung mcm org bangang tu , bantai dia gelakkan aku , haihhh

tadi  time seni , suma bersemangat siap kan kerja yg cikgu bagi , yeahh . lukis batang pokok siap warna sekali , and warna pulak kena ada ton lah apa lah , aku tak paham and aku buat pun jadi mcm .... haihh , tk tau mana rupa dah aihhh.
tkpa tkpa , if korang nak tgk hasil seni aku , nnti aku upload kan kay , InsyaAllah :)

adat sekolah lah kan , cikgu tak masuk class , class mulalah jadi haru biru .
Zakiran and Afiq sibuk kacau budak class dgn ular plastik and apa benda ntah lagi seko tu.
lepas sorng sorng dorang kacau bagi jerit.
Aminah , asyik jerit je, asal Zakiran tunjuk ular je , dia jerit , nmpk mcm mengada pun ada ;p hikihk
bila dah sikit punya syok sampai keras keras perut dorng gelakkan org yg menjerit, ada lah satu group perempuan lalu dpan class , ntah , tgk gaya mcm nak pergi merayap je , hihih
then Zakiran pergi tunjukkan ular tu dkat dorng , habes menjerit budak budak perempuan tu. hahah

bila budak perempuan tu dah lari , dorng masuk class lagi kacau Aminah apa suma , lepak lepak , lepas tu dorng keluar jap , dalam 5 minit lepas tu , ada dengar bunyi budak perempuan tadi tu menjerit dkat tangga, okay , dah tau dah , ni sure 100% ahh dorng dok menyakat budak perempuan tu . haha
lepas tu cikgu class sebelah keluar , cakap apa ntah dengan dorang , terus dorang masuk class , haha

masa gelak gelak , terasa rambut aku mcm dah menggerbang sikit dlm tudung tu , pehh , rupanya getah dah tercabut , nak pergi toilet mls , suruh Farah tlg ikat kan , bila dia ikatkan , haihhh , tau jelah , dia kan suka dajal org , dia pergi ikat rambut aku tinggi tinggi , dah mcm pokok kelapa dah aihhh. 
nak tk nak pergi jgak toilet . haihhh
balik toilet , Mai and Farah rncang nak pergi jalan jalan naik moto , aku rasa mcm nak join , hikhik

and tadi , masa org tgh sibuk smbahyang Jumaat , weyyyhhh , rempit sikitttt ;p
hahah , Mai ajar aku naik moto weyh .
now aku dah pandai bwak moto , heeeeee
lepas ni sapa nak ajak aku pergi rempit ?!!! juuuuummmmm ;p

No comments:

Post a Comment