Thursday, July 21, 2011

untitled

good afternoon si cantik, menarik, tertarik kau mmg comel ;D

heyy , lama rasanya tak mengupdate blog ni kan, haihh , dah berhabuk dah pun .
puhhh puhhh puhh*tiup habuk ;p

yeahh , tgk lah dkat fesbuk pun aku dah jarang onl kan , 
sebenarnya tiap tiap hari aku onl cuma korang je tak perasan sbb onl guna phone je :/
yeahh , aku rasa skrng aku mmg dah jarang gila gila babeng taik anjing punya ahh onl guna lappy sbb abg hafiz tak kasi.

last week aku dpat phone baru , first time merasa beli brang mahal guna duit sendiri ni , hikhik
dia nmpk aku pakai phone baru , dia kata dia nak tarik phone aku tu but aku mcm buat muka sikit then dia kata , okay aku bole pakai tapi bersyarat. syarat dia mcm tak sanggup je nk dngar , alahaii :/
yeahh , syarat dia , tk bole onl dah. hmm ..

hari isnin aku onl jgak , then nak di jadikan cerita , masa aku tgh onl, dia balik kerja awal lah pulak , pukul 3 dah sampai rumah ,terkejut aku and dia dah nampak aku onl , aku rasa usus usus aku suma dah kembang kempis je ni sbb takut.
dia bagi last warning , lagi sekali dia nmpk , say byebye to my phone :(

mesti korang kata hidup aku terkongkong gila en , 
yeahh , aku pun rasa mcm tu but bila pk pk balik , tak salah rasanya dia nak buat aku mcm tu sbb dia abg aku , dia nak tgk aku berjaya . 
cuma aku je yg degil tahap gaban , cipan , suma ada ahh
haihh





No comments:

Post a Comment