Thursday, June 2, 2011

hye blogger :)  

okay aku rasa rumah aku dah nak runtuh dah dgn adanya 5 ekor mawas dkt rumah aku ny .
mawas suma comel comel tp prangai suma comot comot :/
yeahhh , leader dy baru umur 5 bulan tp haihhh , dy lah taiko weyhhhhh.

cuti cuti ny baru ingat nak bngun lambat sikit tp taiko 5 bulan tu dah bukak kelas vokal pagi pagi butooooo , 
seeeeeee , bkn senang kan taiko bkk kelas vokal. haihhh
yg lain suma pengaruh ultraman bangang. main mcm nak bunuh. 
now aku tak rasa aku dkt rumah tp aku rasa aku dkat sekolah henry gurney . 
aku kena buli dgn 5 budak kecik berlagak taiko . malunyaaa :/

3 orng tu nak pergi umrah dah sabtu minggu depan tp perangai nyaaaaa . tok sey ckp lah weyh .
ohhh , cepat lah sikit bkk sekolah . aku rasa aku dkt medan peperangan dah ny :/

No comments:

Post a Comment