Tuesday, May 31, 2011

best betul bosan mcm ny kan ;)


hye peepsssssss ;D
okay sumpah bosan gila cuti ny weyh .
bangun tido pukul 10 tgk ada 30 msg , suma notification fesbuk and satu je dari mazlin . and and tak henti henti tgk cerita Kongsi dkt Astro First.
ulang ulang tgk cerita yg sama selama 2 hari . haihh , dah bole hafal suma dialog TUMULAK . hihi

and yeahh , korang cuti and study pun korang cutikan jgak kan ?
mcm aku jgn haraplah weyh , cuti satu hari pun , aku kena study jgak :/
klau tk study kena blasah habes . haaa , keluarga aku taiko KD . 
lu abang long ka , lu ayahanda ka . ini KD keluarga Roslan pegang .
kau kesah apa !
hhahah ;p mrepek apa keluarga aku taiko doe.

abg hafiz slalu suruh aku focus math . idk why :/
aku tk suka math gila babeng , klau bole drop , dah lama aku drop tp klau bole drop sekali pun , family aku tkkan bagi sbb dorang nak aku score math :/
haihh , aku bkn mcm dorang , math suma best best , tiba tang aku , bengap plak pasal math . alahaii ..

heyyy , cepatlah sikit next week , dah bosan dah ny :/


1 comment:

  1. http://nurfuzie.blogspot.com/2011/05/chaiyok-cik-en-pencarian-cik-en-dan.html
    JOM JOIN CONTSET CIK EN

    ReplyDelete