Thursday, June 2, 2011

:D


hye again wahai orang tersyg :)
okay , lupakan sekejap pasal sekolah henry gurney aku tu kay ? hihi

cuti ny aku tak pergi mana mana lagi kan. takpa takpa , aku tk kesah sbb sabtu and start jumaat minggu depan aku nak merayap puas puas sampai kena ponteng sekolah 2 hari ;D  hihi

yeahhh , sabtu ny nak tgk Nur Kasih dgn satu body guard and dua dayang yg bakal memimpin aku pergi tgk wayang nnti ;D  
ohh , aku bkn anak tuan besar ke hape smpai nak berbody guard bagai kan . hihi 
dgn sapa je aku nak pergi klau bkn dgn dua orang kakak aku and abang :)
aku nak shopping byk byk :D

okay , selesai utk sabtu , mcm biasa kena lalui liku liku bersama taiko tu lagi and jumaat aku freeeeeeeeeee :D

and Farah , kau kena duduk sorang lah dkt kelas nnti . hihi
haaaaaaa , rasakan , kau selalu biarkan aku dduk sorang sbb kau selalu tak dtg kan , skrng .. hameeeekkkkkkkk kauu*senyum jahat ;D

2 comments: