Thursday, June 23, 2011

bersyukur :)


hye blogger :)
yeahh , dah berhabuk blog ny kan.
lama dah tak update :)

so, how ur life ?
happy ? Aminnnn :)

now, aku selalu makan makan makan and makan . ohh , mcm dah jadi satu hobi baru.
it's okay , kite ganti minggu lepas yg selalu takda selera makan smpai turun 5 kg tu . hikhik
skrng bila dah sibuk menyumbat segala makanan yang ada depan mata ke dalam perut yg comel ni. hihi
hasilnya... jeng jeng jeng , nah hamekkkk , berat dah naik balik.
mula mula rasa nak diet je tp pk pk balik , haihhhh , buat apa nak diet , ramai ckap aku ni papan a.k.a keding sgt.
mak kata, tgh budak ramping ahh badan mcm kerengga , bila dah kawin nnti tgk lah ..
boooooommmmm  punya ahhh . haha
nvm , aku try jaga badan aku elok elok even body aku tak selawa body comel korang :)

No comments:

Post a Comment