Friday, June 24, 2011

Report Card :D


Assalamualaikum semua :)
hari ni hari Jumaat , so kena beradap sikit ye adik adik ;p

ohh , actually hari ni SMKS 10, Kota Damansara ada hari terbuka. ambik report card. haihhh teramat lah bosan sbb mak abah tak dtg pun . hihi
tak kesah sgt sbb klau dorang datang sure telinga akan bernanah sikit kena bebel zappp zappp zappp punya . hihii

tgk kawan aku suma lepak dgn family dorang and aku mcm org gila meroyan sikit dduk sorng sorng . buat muka blur je . hikhik
bila parents dah makin ramai dtg , aku buat slumber still duduk dekat kerusi yg sepatutnya tempat parents duduk tu. 
lek ahh , aku bukan kurang aja sgt tknk bagi dorang dduk , tp tempat kosong still byk kan :)
aku panggil kak Limah , dia bole buat bodo je dgn aku , haihhh , rasa nak sumbat je stokin busuk aku dkt mulut dia. okay , aku tak kesah sgt , peduli hape aku , buat kerja sendiri suda ;p

then ttba mak dia sampai kt kelas , siap dah duduk dah pun tp kak Limah tak perasan , aku panggil dia ,kata mak dia dah sampai, then dia buat muka teruja gila babeng. excited kot jumpa mak dia ;p
ohh , aku rasa dia mmg excited kot jumpa mak dia sbb masa aku darjah 5 pun sama jgak, 
aku dgn dia jalan jalan tgk buku dkat bwah , and bila nmpk mak dia sampai , kelam kabut dia lari naik kelas tinggalkan aku sorang yg still mcm orang tgh berangan nak jadi angkasawan . actually aku terkejut tgk dia terjerit sikit and mcm teruja gila ahh bila nmpk mak dia masa tu. 
bila pk pk balik tdi , macam kelakooo pulokk . hahah
benda lama weyh . hihi
diam suda .

okay , bila dah sorang sorang balik , aku rasa mcm dah mula bosan tahap max sampai aku rasa nak jerit dalam kelas tu . hihi
aku pun apa lagi , ambik beg , shiiiuuuuuu , cabut lari dari sekolah . 
before smpai rumah , lepak makan nasik lemak lauk sambal ayam , baik punyaaa , Dafi Dafi ;p
mau tebakoo perut aku makan sambal tu doe , haha
then baru selamat tiba di Roslan's House ;D

No comments:

Post a Comment