Monday, June 20, 2011

Sayaaaaaang Abah ♥

hye blogger :)
smlm Father's Day kan ? :)
hari paling dihargai dan menghargai ayah kite .

ohh , aku pun ada abah , abah paling best di dunia . korang ada ? heeeee
i love you so much abah    

tiap kali aku demam , dia akan bangun pukul 4 5 pagi semata mata nak kejutkan aku makan ubat and suapkan ubat dkat mulut aku. :')
tgk pengorban dia. even dia tgh kerja dia bole call semata mata tanya mcm mana keadaan aku.
teman aku masa aku masuk wad. dia tidur pun tak menentu masa tu. muka penat tp still senyum.

dia bawak aku pergi mekah sama sama sbb dia taw kalau aku tinggal sini tanpa dia and mak , tkda sapa nak tgkkan aku. satu lagi benda paling terharu ah bagi aku sbb if aku pergi , aku akan dapat tiket pergi sana je , time balik tkda tiket, tp dia punya usaha sedaya upaya and alhamdulillah aku dapat pergi :)

dia tunjukkan sikap yg baik dkat anak-anak dia , selama 16 tahun aku hidup, sekali pun aku tak pernah dia keluarkan perkataan "aku" dari mulut dia even dgn kawan dia pun dia bahasakan "saya". 
"aku" pun aku tak pernah dgn inikan pulak benda kesat. 
seeeeee , itu baru abah terhebat :)

mcm mcm abah buat utk ktorang adik bradik tp kenapa aku tak nak blajar bersungguh sungguh utk happy kan dia. actually aku nak sgt tgk dia bangga dgn aku, aku nak dia tgk aku berjaya dpan mata dia. aku nak dia tgk yg ktorng suma syg kan dia sgt sgt. aku nak dia tgk aku konvo nnti. aku nak sgt dia jadi wali masa aku kawin nnti. 
and kalau bole aku nak dia sembahyangkan jenazah aku nnti :)

abah , ika tak pernah jumpa lelaki sehebat abah . 
thanks didik kitorng 5 baradik , bagi kitorng tgk dunia sebenar, bagi nama yg mulia, bagi keselesaan tanpa luarkan perkataan kesat , maki and mengeluh .

abah , Happy Father's Day   ♥





1 comment:

  1. singgah petang..SELAMAT HARI BAPA ^^ he3
    follow back at mysteng.blogspot.com

    ReplyDelete