Saturday, May 28, 2011

perubahan ;p


hye yooo ;)

ohh , baru siap buat summary pasal minat membaca ;p
hihi

yeahhh , tgk jelah dkat skolah , library dy pehhh , sumpah bosan .
buku suma zaman komunis punya cerita , majalah plak suma zaman mak cik pak cik tk pakai botox lagi . haih mmg bosan lah weyh .
cat dinding , alahaiii , mcm guna water colour je . tk menarik lansung :/

heyy , if aku ditakdirkan jadi guru besar , ohh , for sure aku nak make up kan library tu jadi bilik utk baca yg pling comel :*  hihi

yeahhh , aku nak letak buku buku yg best , majalah yg ikut trend . okay plajar laki suka pasal sukan apa suma , and plajar perempuan plak suka majalah jenis fesyen fesyen gedik mcm DIVA . so , letakkan majalah mcm tu dkat library sikit . klau pljar tak cukup umur lagi kite bagi lah jenis buku cerita dongeng sikit like thumbeline , cinderella , beauty and the beast ke hapeeeee ke en . hihi
*sekolah nak buat mcm ny ? giloooo ;p
klau buku jenis pelajaran ,letak buku yg berwarna bagi best skit ;p
then cat sikit dinding dgn warna yg best best ;D
lukis lukis sikit dkt dinding tu . alahaiii comel ;p

and ada budak tuisyen aku kata , waktu rehat cikgu dy tak kasi pergi library sbb prangai dorang seko seko mcm monyet ;p
hahah , kejam ayat cikgu skolah kau weyh . tk mggalakkan lansung budak pergi library .
hihi

ouhh yeahh . dah lama gila rasanya aku tk tinggalkan tapak kasut aku dkat library skolah aku doe , hihi
aku rasa thun ny aku lansung tk pergi library . sama je , klau pergi pun prangai aku mcm babun bontot merah jgak . hihi

yeahhh , aku ckap je lbih weyh ;p
jgn risau , aku tk pernah bercita cita jadi guru besar , guru biasa tu adalah sikit ;p



No comments:

Post a Comment