Saturday, May 28, 2011

si giloooo



hye yooo :)
eh dah mlm ny , tk tido lagi ke yea ;D

apa nak cerita mlm buta ny brotherrrrr .
ohh , just nak share pasal aku ada super sedara yg ohhh , agak cool yoooo ;)
hihi

hari tu IM dgn dy , lama tk jumpa and contact cz rumah dy nun jao dkt kedah sana and skolah asrama plak .
haihh dy budak pandai tk macam aku lah weyh .
and IM hari tu sumpah mcm hapeee je doe . hahaha

yeahhh . dy kata dy rindu gila babeng dkt gf dy then suruh aku blakon skjap jadi gf dy sbb nak hlangkan rasa rindu . hahaha . gila nya kau mamat senget . hihi
brlakon punya brlakon , then dy kata aku sebijik mcm gf dy , ohhhh , pelakon terbaik u know . hihii

lepas habes brlakon bagai suma , dy tanya aku pahal aku break dgn adika , then aku jwab je .
lpas tu dy plak berlakon jadi mcm bf aku . hahaha , sumpah agak barai sikit doe . 
ohh , aku rasa terubat sikit sedih aku selama ny sebab dy blakon sumpah sama gila doe . 
hihihi , thanks weyh wahai saudara giloooo ;p


No comments:

Post a Comment