Wednesday, April 13, 2011

i know i'm a lucky girl





bersyukur dengan apa yang berlaku because i know i'm a lucky girl 

:)


semua orang bertuah .
Sebab Tuhan kan adil :)

Klu saya , saya bertuah dari segi keluarga , kawan and semua orang yg byk bagi semangat masa saya  jatuh dan tak mampu utk bangun sbb saya seorang yg lemah :)

saya bertuah sbb still ada keluarga yg baik , si abah yang sanggup buat apa saja utk tgk saya berjaya dlm hidup ,sanggup habeskan duit hantar pergi tuisyen smpai beratus ratus sbb nk saya pandai dan mempunyai pelajaran yg tinggi , bawak family pergi holiday , sbb nk tgk family dy happy :) , 
si mak , sanggup masak hari hari tanpa mengeluh and merungut  , masak masakan kegemaran anak anak sampai semua anak anak dy berbadan gempal , yeahhh , itu tandanya kami cukup makan :)  and sanggup jaga anak yg demam and lap kan muntah , betapa syg nya dy dkt family :)
si adik beradik yg memberi kata kata semangat utk terus hidup masa saya jatuh and tergolong dlm dunia kesedihan dulu :)
si kawan yg byk bagi semangat juga kepada saya utk lupakn orng yg tak pernah menghargai kita :)
terima kasih semua :D


bukan saya sorang je yg bertuah kan , semua orang bertuah .
errr , ok , maybe ada orang pk yg dy bkn orng yg bertuah sbb dilahirkan dgn kecacatan , dari family yg susah , tiada ibu bapa .
stop pk mcm tu ok :)  ingat , Tuhan buat itu semua pasti ada hikmah .




Keluar lah dari dunia kegelapan or kesedihan kerana Tuhan Maha Adil , semua yg terjadi pada kita hanyalah dugaan and tanam kan dalam  
kamus hidup korang 'bersyukur dengan apa yang berlaku because i know i'm a lucky' 

No comments:

Post a Comment