Saturday, April 16, 2011

takda sivik punya orang ,budaya kita wajah kita kan ? ;)


Hebat sgt ke klu perempuan merokok ? errr , lnsung tak menunjukkan ciri ciri seorang perempuan yg baik :)

ok , hari tu lepas balik sekolah , then trus pergi kedai , awin nk beli tpup and maggie*hantu maggie punya orang ;p haha .
masa otw nk pergi kedai , then ternmpk 3 budak perempuan form3 merokok . pehhhh , bangga gila dorang merokok dpan orang ramai , berasap mulut tu kira cukup bangga lah en , errrr , budak skolah , rokok murah je pun , rokok indon , what ? yeahh , gudang garam kot . maybe lah , saya bkn merokok , so , tak taw pape pasal rokok ny *ececeee , ayat nk penyepak je ;p

muka dorang dok merokok , pehhh , sumpah tak tipu ouh , gila bangga lah sial .
maybe dorang pk......... 
"oooooo , aku lah bdk skolah yg terok and brani merokok dpn orng ramai"
gila kah ? 

ok , aku tak ckp lah aku ny baik or mulia gila sgt mcm tak pernah buat dosa en , tp kite perempuan doeeee , 
takkan nk show off sgt yg korang ny mmg prempuan yg terok . 
ok , maybe korang bajet yg lelaki terpikat lah konon dgn keberanian korang tu en , haha , bodo lah klu pk mcm tu , orang lelaki akan ckp "apalah perempuan merokok , terok gila sialll "
yeahhh , itu for sure lah , mana ada orang yg nk jd kan pasangan hidup dy yg sosial gila en , klu bole , semua orang nk kan orang yg baik utk dijadikan pasangan kan . mesti seko seko kena penampar arab en klu mak bapak dorang nmpk anak dara dorang merokok , yeahhh , aku bukan tak pernah buat dosa , tipu lah en klu mcm tu , tp merokok , sorry , aku tak pernah sentuh , yelah , lighter pun aku tak reti guna , apatah lagi nk merokok en , haha ohmayyyyy , bodo nya aku ny tak reti guna lighter ;P 

Menjaga seorang anak dara bknlah senang kan ? :)



No comments:

Post a Comment