Wednesday, December 4, 2013



Hahhhhh!*sergah* . Terkejut tak, terkejut tak ? hahahaa
Bangang abadi -,-

Jgn pertikaikan gambar, gua saja nak acah acah pakai rayband. kahkah
Ha! tk sedar diri pula gua hapdet tk reti nak berhenti. Gua dah agak dah, sekali dah dapat menaip, mmg susah gua nak stop. Lepas gian betul , berzaman tak sentuh dunia menaip yg sekarang org dah tk berapa layan. 

Ohh , skng gua nak tunjuk muka muka wanita dlm rumah sewa gua skrng. Halahh, geng geng dorm dulu juga. Cuma bezanya skrng kami tk dduk hostel, skrng up sikit, rumah sewa brader..... hahaha

Calon yg pertama.....


Jida namo eh.. org nismilan. Haaa, denni lah yg gua sebut minah kenal masa daftar. hahah
Muka lembut je, mata dia bulat toksah dok habaq. 
Relax.. kata muka lembut, tp ayat boleh tahan. Gampang saja yg  terkeluar dari mulut. "Aku tampa kang" haaa, tu lagi satu pebret ayat dia. Bila dgr gua rasa nak gelak pn ada dgn ada sisa sisa loghat nismilan. hahah
Dgn Jida mmg gua selesa habes nak cerita pape kat dia. 
Masalah dia, dia pendam sorang, sikit tknk cerita dgn org lain. Tapi masalah kawan, mmg dia kena tau. Sayang kawan katanya... haha
Perangai boleh tahan masuk air. Exam week haritu , beria tidur pukul 6 dgn dia, pdhal bukak buku sikit sikit, pastu gelak, bukak buku, tutup, sembang. Sepanjang exam week ye ! ahahah
And yeahh ! Weoolssss Ciksu yaw! hahaha ni gua suka suka suka.



And ini lah si kecil kami. Bella namanya.
Kecik bukan sebarang kecik budak ni, dia boleh angkat wanita si badan sado tau. Hebat tk hebat jugak lah tulang dia nak angkat manusia gagah. haha
Denni kalau ada problem senang je nak detect. Tgk twitter sedih sedih, tenung phone je, tau lah tu dia tgh sedih. Bila dia sedih, peluk peluk dia, bg dia senyum, kejap je dia boleh happy balik. Ohh well, tgk lah siapa yg peluk peluk dia. Anak Anak dara maluri. Satu masalah selesai dlm sekelip mata kalau berpakat dan bincang satu bulatan.
Anak Pakcik Hussin ni penyumbang wifi di rumak kami. muehhee



Si katik ini pula Ija/ maksu/ izzah ombak windu/ ajijah. Budak Tesl dan satu satunya Tesl tunggal dlm rumah.
Merupakan kamus bergerak bg kami. Biasalah, kami ni bahasa omputeh suam suam kuku je. Apa guna minah tesl ni ada, alang alang, jadi saja kamus di rumah selain google translate. ngehngeh
Dia punya suara..... sedap baq ang... kalau dgn dia nyanyi, sekali dgr mcm penyanyi asal, dua kali dgr masih penyanyi asal, 3 kali dgr, hekk elehhh, Ija yg nyanyi rupanya.
And dia maksu kepada 9 anak buahnya. ehh, 9 ke? hentam saja.... hahah
Ayat buat dia malu "Aloo tayang anak maksu ni" hahahah



Ni haa Nisa. Sebenarnya denni brader brader jugak tp gua tau dlm hati dia mmg nak jadi ala ala feminin sikit.
Tgk cara dia jalan, pehhh! Yg boleh nampak denni perempuan sbb rambut je.
Rambut dia toksah ckp, lembut, lurus. Pandai dia jaga, tp kalau gua org maintain panggil rambut kepuk kepuk anzalna. eh ? haha
Nisa ibarat Fadzilah Kamsah dlm rumah kami. Mmg idola dia pun tu, nak jadi pakar motivasi katanya. Tapi mmg ada bakat pun. Ayat kalau tweet ke, status fb ke, spontan bercakap ke, mmg berbunga bunga, kena fahamkan betul betul.
Budak sastera lah katakan dulu. Sama mcm gua, tp gua tk hebat cm dia. Spm dulu pun B je. hahah


Ni hawa. Dulu solat gua selalu batal sbb dia lah. Tak tahan gua dgn lawak dia.
Tapi makin lama kenal, makin gua dah boleh control gelak. Kadang aku bantah lawak dia dan akhirnya gaduh. Alahai, gaduh manja, selang 2 minit cari peha gua juga. haha
Sedar tk sedar, rupanya hawa ni ada kena mengena darah juga dgn gua walaupun jauh. Kaum kerabat perak brader... hahah
Denni ratu wechat uolss. haha
Paling gua pelik, sekali dia shake, beratur mamat handsome add. Gua dgn bella shake, jadah hape semua negro, pakistan blabla.
Jampi padia pakai tktau.
Beratur add, bersusun dia app. Muka tk handsome jgn kata reject, block terus ! hahhaa
Jejaka keliling pinggang ni sejak masuk Kptm, tp gua sampai skrng maintain solo. haha apadal..


Atie ! Tak habes habes dgn pooh dia. Kadang gua rasa nak makan pooh dia pun ada. Layan mcm anak.
Dia dduk hostel kejap je, pastu dia keluar and ulang alik dari rumah. Halahh, Keramat dgn Cheras bkn jauh mana, sekali kahak, dgr sgt... Beshpwen Ija dari sekolah. Budak budak keramat depa ni.
Paling gua malu tahap nak sorok muka dlm tanah bila dia update moment dia yang.... hm, biar aku sorang tau lah. Sampai skrng malu tk habes woi, nak di marah, lawak sebenarnya, tp dlm lawak, gua rasa nak nanges weh! sungguh!
Kalau jumpa dia, mmg gaduh saja ceritanya. Cakap itu gua bantah, ckp ini gua bantah, gaduh sayang sebenarnya sbb bila dia masam, gua nak tergelak. Mcm budak budak! haha



This is Nanad yaw! Budak Sungai Choh.
Kelas gua section 15, dia 16. Tapi tiap kali quiz, mmg kelas dia kena dulu. Nak tau soalan apa masuk time quiz, tanya saja dia.
Tapi itulah manusia, nak senang senang lagi. Apa yg masuk, snap saja gambar nota, masuk quiz trus bukak phone, senang lenang kami jawab. hmm, ini sgt tidak bagus ye adik adik. Jgn amalkan.
Ada masa denni layan ktrng mcm anak anak sgt... padahal dia juga anak bongsu. Nama comel dia kat rumah "manja". alaaaaa, tomey nya. hihihi

Dekat sebulan beb ktrng pisah sbb cuti sem. Rindu dia mmg tahap nak lari setempat je. Nak lari sana sini penat.
Jadi sblm kami pisah haritu, snap gambar byk byk sbb takut rindu. hahah





Hal ini menyebabkan gua tk sabar nak balik Maluri..






No comments:

Post a Comment