Monday, April 1, 2013

              

Assalamualaikum and hi manusia!

31/3/13 ! Phewwwww, le most lucky nambahhhh. Wuuuuu
Alhamdulillah, officially im 18 years old. 

Sedar tk sedar, dah besar dah rupanya aku nih. Dulu kecik je, hidung berhingus, berkaki ayam, selekeh cm org gila, comot cm org tk beribu bapa ! 
Now?! Imma big girl yawwwww. 

Paling tk sedar, aku dah bole berdikari, aku dah bole carik duit sendiri, aku dah bole tentukan hidup aku sendiri, aku dah bole rancang masa depan. Tp masih dlm jagaan mak abag sbb aku anak dara, bkn anak teruna tang tang. Kehkeh

Kite terharu bila sebenarnya ramai yg appreciate kite sepanjang kite hidup . Semua kawan wish, cll bertalu talu, msg tk henti henti, bbm non stop. Siap ada yg nyanyi lg tewww. 
Thnks kawan kawan. Syg setinggi langit ! 

Family.....
Paling best ! Even kite tk celebrate cm mana kite celebrate birthday abah , makan kat luar cm tahun sblm ni, but ni paling bermakna sbb adik beradik order makanan cm nak buat kenduri. Brpakat betul adik beradik aku ni. 
Paling berharap jgn antara kite berpecah belah :')

Kembar....
Lagi nak lempang! Hahaha, mghrib sehari sblm 31/3/13 lagi dah wish. Manusia paling express. Manusia paling ada zaman jatuh bngun aku selain family. 
Manusia paling ngam, paling sekepala.
Paling tahan carut! Hahaha
Ni baru betul kembar, beza birthday pun 2 hari je. Tkda tarikh lain ke kau nak lahir?! Hahaha
Me love u, my little monkey, oink oink, bear, zebra, and rabbit ! Hahaha

Dear mak abah..
Skrng aku dah besar, aku dah berlagak gagah, sasa bagai john carter..
Dulu.... Marah tengking sama sama, kata aku , mak abah tk pernah faham aku. Tk pernah nak fikir perasaan aku. Smpai makan pn kdng kdng tknk bertemu muka, apatah lagi semeja. 
Hati rapuh aku kata, kawan lagi penting, kawan lagi faham kite, kawan lagi syg kite..
Mmg betul, tp dorang tk jaga aku, dorng tk besarkan aku, dorang tk bg aku makan..
Mak abah berpeluh sakan cari duit nak bg aku adik beradik makan..
Cukup lah mak abah menggagahkan tulang rapuh dorang, skrng bglah kami adik beradik seperca beban .. Insyaallah kite bahagiaaaa. Untill jannah :') 
Amin....

1 comment:

  1. PRE-LOVED BOOKSTORE.. DAPATKAN BUKU-BUKU BAHASA INGGERIS POPULAR DI SINI...

    http://bangibookseller.blogspot.com/

    ReplyDelete