Saturday, March 23, 2013


 
Assalamualaikum and hi silent readers !
Phewwww, berzaman tk menjengah alam blogger. Im bck ! *kisses and hugs *
 
Well people ! Result yesss peee yemmm dah keluar !
Gila terkencing tgk result aku --' nvm lah. syukur kepada Allah. Atleast aku tkda E and failed . Alhamdulillah :)
 
now , aku try apply uitm, politeknik etc..
but mak abah habes habesan suruh masuk form 6. Katanya senang nak jadi cikgu memandangkan aku mmg mengharap tahap gaban cipenzeeeeeee nak jadi cikgu. Tp renungkan form6 kena masuk sekolah, pakai uniform sekolah.. lahaiiii , malasnya nak balik ke sekolah.  haihh , feninggggg -,,-
 
Tanya sorang sorang, okay tk form 6. Ada yg kata 'best', 'senang', 'boring', 'susah bawak' , 'tk best' , 'masa depan cerah' etc.
Habes canne nih ? mcm mcm jawapan aku dapat.
 
Kalau mascom ? Lagi ahh mustahil ! hahahahaha , aku di ibaratkan seperti di dalam mulut ada harta karun yg diburu ! Nak bercakap pun payah ! hahaha
Dlm blog je sakan bercerita gila gempak tahap fynn jamal !
 realitinya aku hanya insan biasa yg lemah yg dianggap gila gila lemah yg sgt lemah daripada lemah ke lemah sehingga aku pun lemah nak bercakap. haihh , lemah Mak Jemah --'
 
Ya allah, selitkan lah nama ku ke tempat belajar yg aku idamkan dgn kursus yg aku inginkan.
Andainya termakbul, aku manusia paling bahagiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
 
Assalamualaikum..



No comments:

Post a Comment