Monday, March 26, 2012


Hello and Assalamualaikum galsssss. Muah kiri kanan :*

Hi ! Aku baru je balik dari sch and terasa dan berasa sgt penat , letih , tak bermaya dan lembik :{
Idk , lately ni sumpah mood aku cm asdfgh ! Org ckap sikit aku dah sentap menyentap. Choii --'
Cm tadi , ayuni kata dia tk dpat jadual baru lagi , aku kata aku dah kasi dkat dia dah , pstu dia kata tkda pun. Mau tk sentap aku , pdhal klau aku pg photostat pun lahaiiii , seposen je pun -,-  
Mak ckap sikit pun aku rasa cm dah panas je hati nih , farah ckap sikit pun dah berasap dah telinga ni , kak farah gurau sikit aku dah berasap hidung. Habes acanoo tu , klau dah suma benda nak berasap , mau tk hangus terbakoo badan aku --'
haihhh , bala nih , balaaaaa :}

Cukup sampai sini , aku tkda mood nak cerita pasal mood mood nih. 
kbyee --'

No comments:

Post a Comment