Monday, March 26, 2012



Guyssss , me again. Ahaaaaa , mood dah kembali. Biasalah perempuan. Mood berubah ubah ;D

Haiyaaa , sear tk sedar udah tua rupanya aku nih.
 Sabtu ni , 31 march 2012.. My birthday ! weeeeeee ! hahahaah  Kejap je masa berlalu. Rasanya baru minggu lepas aku masuk sekolah menengah , sekarang ? Udah tahun akhir aku sekolah. walawwyehhh , betul kah ? Like seriously , mmg tk percaya bila kita dah mula jadi remaja sejati. hahahaa

Btw , hari tu satu sch nyanyi lagu "Happy Birthday" utk aku. Percaya ? hahahaha
No laaaaa  , tp utk suma yg lahir bulan march !
 sebenarnya teacher ttba tanya masa dkat tapak perhimpunan tu , sapa lahir bulan march angkat tangan . but aku tk angkat . Kite maluuu . hikhik
Pastu dia kata kasi nama yg lahir bulan march dkat guru class. hurmmm , motif ?
 Nak kasi hadiah kut. Maybe --' hahahaa
Lps tu dia suruh nyanyi ramai ramai lagu tu utk sapa yg lahir bulan March. muehehe

Dan aku tk sabar tunggu hari Sabtu nih ! ngehngeh
Udah tua aku nih .. Sobss sobss :'}


No comments:

Post a Comment