Monday, March 12, 2012



Assalamualaikum world ! 
well , cuti sedang bermula and saya sgt bosan memerap di rumah ibarat terkurung di dalam syurga. pheww , best jgak tuh --'  jyeahh , best sbb dgn adanya kanak kanak ribena di rumah ni :D

So yeahh , hari sabetuu hari tu kite tgk movie with my dayang bersama tunangnya , dan seorang lagi dayang saya , kak farah .
Ktrng tgk John Carter. Phewwwwww , gempak habes. Sumpah best gila. Kelakar. Paling penting John Carter handsomeee, wuuuuuuu ~  hikhik

Habes movie , aku nmpk ramai jgak aa budak sch aku. And last , terserempak dgn Madd , budak class aku. Choiii , aku pling malu klau terserempak dgn budak class aku -,- bhahaha  Dah lah aku cm selekeh gila time tu. 

Then ktrng pgi hantar order dkat UITM Shah Alam. Kebetulan pulak timetu ada karnival apa aku tak sure. but suma baju mmg murah gila plus cantik. Bersinar sinar mata aku , but aku hanya mampu menengok dan memerhati . Biasalahhh , duit tak keluar lagi. Plan nak beli varsity pun tk beli beli lagi sbb duit tak keluar lagi lah. Akhirnya kak inaz belanja aku handbag longcamp colour merah mak jemahh kau. haaaaaa.

Haaaaa kau , mak dah menganga mulu kemain besaq dah mula bebel aku tak mandi mandi lagi nih. Tgk jam baru pukul 2.17. awak lagi.....  APA ?! 2.17 ?!  mentang mentang cuti , mandi pun sekali sehari je. bhahahaha
yeahh , skrng dah dkat pukul 2.30 dan aku masih lagi tak mandi mandi. Jgn risau , saya sentiasa wangi. muehehe
kay , aku rasa aku kena mandi sebelum mak bebel lagi panjang smpai kena bkk kitab. 

kbyee :)




No comments:

Post a Comment