Friday, March 9, 2012


Assalamualaikum gaizzzzz . Salam Jumaat semuanya ;)

so yeahh , aku tkda mood skrng. Bila teringat balik benda semalam , mood aku trus hilang entah ke mana , puas aku carik tp tk kelihatan.* Ayat --'*
uhhh , perlu ke aku bercerita pasal benda yg buat aku down tuh ? hurmm , tkda lah kut , biasalah bergaduh adik beradik. Sedangkan lidah lagi tergigit , ini kan plak adik beradik. muehehe

Budak sekolah ! Amacam weyh , cuti dah bermulaaaa ! Apa lagi ?! PARTYYYYYYY !!!!!!!!!!!!!!!!!!
hahahhaa , lanciauuuuu dah party kejadah , selagi tk SPM , selagi tu rasa dupppp dapppp. choiii , tk ready nak SPM lah kawan kawan :/

Baru je lepas habes exam tadi. hewhhhh , susah nyaaa , omakkk aiii :0  tergigit jari jawab perdagangan tadi. even masuk bab 1 je pun , kau tgk lah bab 1 tu berangkai rangkai , bank itu ini , mudharabah lah , musyarakah lah.. haiyaaaaaa , berbelit belit saraf otak aku. Aku study dari semalam tk masuk masuk jgak. acanooo tu --'  
Mintak mintak lah tkda satu pun yg gagal. AMIN !

trlalalalalaal , pabila cuti sudah tiba , mulalah ramai yg melancong , melencong , dan sebagai nya.
but me ? me ? me ? and ME ?!  uhhhh , tk jadi pegi Cameron ! tsk tsk :'{
Apa nak buat cuti cuti cenggini ? hanya dduk di rumah menilik nasib , menonton tv , dan berteman kan radio serta laptop :'{
phewwww , sadis gila ayat aku . bhahahahaha
nvm , maybe bulan 5 naik Cameron. i wish doeeeee. hahaha

Bagaimana pun , tetap bersyukur sbb cuti ni tkda homework yg menimbun mengalahkan KLCC . HARHAR
so guysssss , HAPPY HOLIDAYS :*


No comments:

Post a Comment