Friday, February 17, 2012



Holaaa galssss and Assalamualaikum muslim :*

uhhh , saya baru balik dari sch. hekkkk , sgt penat dan tiada mood yg stabil . Idk , dari semalam mood tk stabil. Adakah period ? Tidak tidak , ngehngeh
Semalam time pj , cikgu nmpk ktrng tak bermaya je. yeahh , semalam semua lembik lentok je. Dah kenapa pun tk tau. Aku pun rasa cm tkda semangat. Sempat lah tido sat dlm class. hewhewhew

like usually , for sure lah nak cerita pasal sch kan sbb kite kan masih bersekolah. Biaq pi aa hampa kata blog kami bosan kaa apa , ni blog kami , diary kami. choii -,,-

Semalam ada kuiz sastera , mmg class ktrng jelah yg buat kuiz tu sbb tu satu satunya class sastera kan.
Mula mula cm nak masuk tp ttba rasa malas sbb mengantuk. Farah dgn Ayuni ye yg masuk. Iqbal kacau kacau aku dduk sebelah apa suma , Farah marahhhhh Iqbal, ngehngeh. Kite ada kawan yg jga kite baik baik doeeeeeeeee. loveeee farah :*

Tadi kite pegi sch sorang sorng. Sadisnyaaaa cerita kite kan :'| hekhek
tkda lahhhh , sebenarnya tadi Farah tk dtg sbb dia demam . Kesian beshpennn kitew.
Time pjk tadi , dah nak last last tu , ttba aku nmpk madd tampak koyok dkat kepala dia. Aku cm , dah kenapa dgn Madd ni ? Tadi kemain gelak sana sini , skrng dah berkoyok pulak . Rupanyaaaaaa , dia nak berlakon , tknk belajar Math punya pasal , buat buat demam lerr. bhahahahaha
Nmpk sgt dah plan dari rumah , tu yg bawak koyok siap siap tu. Tah mana dtg idea dia tu. hahahaha
Lakonan dia serious menjadi lah sial . Cikgu percaya pulak. bhahahaha
and tadi budak class aku buat buat cm sayang gila babeng dgn cikgu Math . Cikgu nak pegi pejabat pun dorng tak kasi. Dorang kata kalau cikgu pegi sapa nak ajar dorng. Pdahal cikgu pegi kejap je pun . Mengada lebih budak class aku nih. Yelahhh , nnti ckap mcm mcm kang kena bebel. Cikgu klau dah start bebel , mmg dah tkda noktah , jgn ckap noktah , koma pun tkda. Susah bebenoo nak berhenti. 
5 bijakkkk , hurmmm . bijak mmg bijakkk . Bijak menipu and bagi alasan baik punyaaaaaaaa. bhahaha

Btw , hari ni kite tuition tidak keseorangan. mueheheh
Mmg selalu pegi dgn Awin pun tapi Awin amik subject yg ada hari Isnin je , Jumaat dia tk amik . So tiap kali Jumaat aku mmg pegi sorng je . Tapi hari ki kite ada Enaa. Dia baru start tuition. So adalah kawan nak bersemang sementara nak masuk class. ngehngeh
and yeahh , hari nih dah berjanji dgn Yana , Enaa nak pakai baju kurung. Choiii , ayu tak ayu jgak lah aku nanti kan. errr , sila muntah hijau ye. muehehehehe



No comments:

Post a Comment