Thursday, December 15, 2011


Holllaaaaaaa bebi gorgeous ! 

Ehh , cerr tgk luar kejap . Gelap dah kan ? cm dah pukul 7 je pdhal baru pukul 4. hmm , asyik hujan je skrng ni , nvm.... Alhamdulillah :)

oh yea , saya baru lepas masak nacik gowengss telur. hahaha. tu je yg mampu kite masak, nakwatcanoo --'
Aku pun tk tahu lah , semenjak 2 menjak 3 menjak bermenjak menjak ni , aku suka sgt masak nsik goreng telur. haha
Pagi tadi dah masak dah utk breakfast sbb bngun pun pukul 11 , so dah tkdooo makanan utk saya , sgt lah sadisss :'|
so , amik telur 3 bijik dlm mesin basuh then mula lah sesi masak memasak. huhhh? mesin basuh? hahaha , jk jk, peti ais lah broo. ingat aku ni bongok sgt ke ?! haha

and tadi pun masak lagi utk abg kesayangan ni  haa. org dah minum petang , dia baru nak breakfast -,-
knw wht , aku masak smbil dgr budak budak gedikss blakang rumah aku ni menyanyi lagi Cinta Muka Buku gituww. haha , no wonder lah nak hujan ;p

kay bebi sekalian , blog ni dah tkde ber'welcome note' dah ye sbb aku sendiri pun rasa cm menyemak je kan ? menyusahkan korang je kan ? olooooloooo , shoowieeee :')
so , aku rasa biarlah blog kesayangan hamba ni simple nyimple je ye. Tkda lah buat sakit mata je bagi org yg nak membaca nya iii punn ;p  



No comments:

Post a Comment