Tuesday, December 6, 2011


Holla gorgeous ;)

Ingat tak zaman kite muda muda dulu. Semua masing masing mengadap friendster , tagged , myspace , hi5 and blablabla. Upload gmbar suma masing masing muka tk matang lagi. haha 
Dulu aku just ada Myspace je. Weyh , hari hari mengadap myspace lerr . Tukar layout lah , tambah itu ini dkat profile lah , tukar lagu aa. kawan yang masa tadika dulu pun jumpa. Dulu zaman myspace , ramai yg letak nama samaran like cool gurl , La Dolce Atiqah , Kodok ngorok , cun liley , apple mint and blablabla  kan ?  hahaha
Bila makin ramai yg dah buat acc myspace , dah mcm mcm benda baru keluar dkt myspace, im lah , itu lah , ini lah. Pastu dah lama sikit , ramai yg update status "more to Facebook" . Aku pun cm "errr , best ke Facebook , hmm , tk payah lah buat , myspace ni pun best apaaaa" 
pastu sedara , kawan semua kata Facebook best. Masa tu cm "errrr , perlu ke buat ? --"  "  
Bila makin ramai pakai Facebook , aku rasa cm bosan sgt sgt sbb tk ramai kawan yg onl. So , aku mintak exboyf aku buatkan. Bila aku layan benda tu , pehh stim bhaii. hahaha  kau merepek apa , best sial layan facebook. Main game City Ville mmg hari hari aa setiap kali onl, yelaa masa tu tak ramai friend list lagi , so cm bosan je. bila dah ramai friend list , City Ville aku tk main dah , tah hapee jadi dkat city aku pun tk tau. haha. 
Lepas tu , nahh , ramai update " blog updated" " Follow my blog" . hmm , aku tau , sebenarnya blog blog ni dah lama cuma ramai yg baru sign up. Pastu aku pun buat , aku buat bkn sbb ikut trend , sebenarnya dari dulu nak sign up tapi cm malas , now baru rasa aku perlukan blog. hewhewhew

Lpas Friendster , Tagged , Myspace , Hi5 , Blog , Facebook . nahhhhh , keluar pulak twitter !
pehh , apa kebenda pulak ni ? haihh. lepas adanya twitter ni , lepas sorng sorng update status via twitter -,-
lepas tu ramai pulak yg kata" facebook bosan !  twitter lagi best !" elehh , megada aa korang , dulu tkda twitter , facebook jgak yg kau sanjung pagi petang siang malam ! hayooooo --'
Seriously , aku pun ada acc twitter jgak tapi aku tak berminat sgt. So , kawan kawan , tk payah susah susah tnaya aku ada twitter ke tak , jawapannya yeaa aku ada tp aku tk active cm korang smua ;)

ehh , sekarang ada pocodot ehh ? dgr cerita ada button dislike en ? aku ada juga acc tu tapi aku tk reti guna -,-' hahaha


No comments:

Post a Comment