Wednesday, December 7, 2011


Assalamualaikum Kaum Hawa sekalian . ehh ada kaa Kaum Adam kat sini? muehehehe
So yeah , cm biasa , tiap petang main bdmntn dgn Farah and Adam. hari ni aku pergi sana melengang kangkong mak jemah je , malas nak bwak raket. So aku suruh farah bawak lebih aa.
Aku baru main kejap , tangan aku dah melecet. hmm , dia punya raket cm tajam , thts why melecet, klau aku pakai aku punya sendiri tk jadi cnnie pun -,- nvm , mlas punya pasal , cnnie aa, PADAN MUKA !

Aku dduk je dkat tepi longkang yg byk lalat and nyamuk tu. sangat lah bosan sbb kepala asyik ikut tgk bulu tangkis tu terbang kiri kanan. Heyyyy , nak main jugak ! :/
Aku suruh Adam dduk tepi , aku nak lawan dgn Farah ;p  baru main kejap , kulit aku dah terkopek !! urghh , sodapppp . kay aku suruh Adam smbung main, bia aa aku dduk tepi longkang byk nyamuk plus lalat tu, asalkan kulit tangan aku tak sakit and cacat tinggalkan parut , nnti kurang pulak wang hantaran ;p hoii , gatai nyaa. bhahahaha

Dorng dah habes lawan , aku ajak Farah pergi beli hotdog dgn airkrim. Actually malas gila babeng tau nak pergi beli sbb kena daki tingkat 4. Dah naik tu , aku bagi salam tk jawab tp dgr bunyik tv. Dah kenapa acik ni tk keluar. haihhh dah lah haus. Pastu aku nmpk anak dia dduk tepi pintu, aku pnggil aa dia, dia kata mak dia pergi pasar malam. suara budak tu ? hmm lahaiiiiiiii , cm ckap dlm kelambu. Pastu bila aku tanya lagi dia diam je. ehh dik , akak tengah haus ni dek , tlg aa bagi respond skit dik. lekk aa dik , akak bkn nak ngorat pun , tkyah malu malu aa ;p

Aku turun balik dgn muka paling stress , dah lah hotdog tk dpat , aiskrim tak dpat , haus pulak tu , dgn adik tu pulak buat aku rasa cm aku ckap dgn underwear kering ! sabar jelah -..-
Aku ajak Farah pergi kedai nak beli air , dia cm malas. last pujuk baru dia nak. 
balik dari kedai , ada group acik tu pndang ktrng lain mcm je. Yelah , biasanya dorng nmpk ktrng ni pecut kemain lagi depan dorng naik moto , hari ni jalan kaki jewww, bhahahaha  axercise sekali sekala cik ! muehehe

ktrng jalan jalan smbil sedut air kotak teh bunga dgn keropok super ring je dkat tangan ,gelak gelak cm org gila smpai dah tk bole bernafas. masing masing buat muka paling huduh yg teramat. bhahaha
 farah , aku suka muka kau tadi tu ;p

kbyee

No comments:

Post a Comment