Wednesday, December 28, 2011


holla again people ! 
hari ni kite bngun agak lmbat . ermm , tk lmbat mana pun. lmbat ke ? ehh tklah. Tk tgk jam pun lepas bngun. Malas nak mendongak ke langit nak tgk jam . haha
smlm aku tidur agak lewat kut sbb melantak meggie dulu. Actually aku malas nak makan , tp bila dah masakkan mee bandung segera utk afiq , aku rasa cm terliur plak . nak masak mee bandung tu agak lama sbb nak tunggu mee tu btul btul kembang, so aku rasa better aku mkn meggie je lah. hihi
Kak farah smlm degil semacam , pastu aku dgn Afiq tk habes habes kata dia degil mcm anak Pkck Baharum ! hahaha , tk pasal pasal je nama Pkck Baharum naik. hahaha

Tadi bgun , nnek rayyan pulak dtg rumah. Alamakkkk aihhh , kite tgk busuk busuk tk mndi ni pulak lah ttba org nak dtg rumah. kelam kabut aku mndi. lepas mndi pun mata stll nmpk cm baru bngun tido. muehehe

kay update benda yg tkda motif --'  kbyee

No comments:

Post a Comment