Thursday, December 29, 2011


Hello people ! Assalamualaikum semuanya ya ibuk ibuk bapak bapak ! 
puiiii , elok elok warga negara Malaysia , mengada sgt nak nak jadik Indon. ohh , bkn apa , terasa diri cm warga asing kejap sbb IC kite rosak . uhukzzzz :'{
tkpa aa , kau tunggu aa aku buat IC baru nnti, mmg aku bangga jadi anak Malaysia . HARHAR

ohh yarr , kite kan , baru kan , balik kan , dari kan , sekolah kan . hehe
#betulkan ayat mengada di atas ini menjadi ayat yg sempurna. Klau tk aku cincang kau 18 , baru kau tau erti penyesalan !# 
okay , dah mcm soalan BM kertas 2 dah aihh. Tapi klau exam tkda aa arahan sekasar , segangster , setaiko cm atas ni. hahaha

okay , back to our story . Ni haa , mak Jemah nak gossip ni haa , hamboii... panas betul cuaca hari ni ye. blablablaaa
haa , yelerr yeler , Mak Jemah nak cerita ler ni. jgn lah marah. Cer saboo , heee ehhh !

Okay semalam kunci jam pukul 7 pagi. kononnya sempat lah nak gosok tudung dgn baju sukan nak pergi sekolah ni. Tuppp Tappp , udah ler pukul 7.30. Haaa , tanjat boboy. Kelam kabut masuk blik air. kang klau lmbat tkut kena tinggal dgn Awin pulak. 
Bila tgh gosok gigi , baru tersedar. tadi cm mimpi yg Farah ada pasang lagu Black and Yellow tp aku buat donno je. haaaa , dari situ aku dah terpk , ya Allah , tu lerr ringtone alarm aku ! hahahaa
Yg sempat di gosok hanyalah tudung je, baju ? lantak aa kedut pun. Aku nak cepat .

Sampai sekolah , lahaiiiiii , sedihnya suasana sekolah. tak ramai pun yg dtg. ingatkan ktrng org pling last dtg. rupanya dlm kategori yg awal jgak lah. 
Ambik buku apa suma . hmm , cer tgk brapa buah buku yg ktrng akan bawak selama 1 tahun mulai 2012. 
haiyoooo , 18 buku :{
ehhh , jgn nak mengeluh sgt kak . Nak belajar mg lah mcm ni . Ingat yee kak, awak tu kan nak jadi cikgu , mestilah kena rajin belajar. jgn tahu nak bersuka ria di aidilfitri je, upppss.. apa kena mengena --' haha
Nzt year masih lagi di kelas yg sama, classmate gila gila yg sama, aliran yg sama mungkin perangai yg sama? uhh tidak sama sekali rasanya klau perangai yg sama sbb masing masing kata nak berubah nak jadi budak rajin. i hope ! :D

okay guysss , Selamat Kembali Ke Sekolah ! 
Bye 4 Bijak and Hello 5 Bijak. 
Bye honeymoon , errr , haa haaa  haiiii S.. P.. M..   whaaaaaaaa , taknakkkkk :{


No comments:

Post a Comment