Thursday, December 1, 2011

NOR ZULAIKHA BINTI ROSLAN .


Aku tk perna bagi tau , cerita , sebut pasal diri aku sendiri . Jadik , byk perkara yg kalian enggak tahu mngenai diri saya. ecehhh, keINDONan pulak. hihi

Biodata diriku #comelnya ayat :') bhahahaha
  • Full name ; Nor Zulaikha Binti Roslan Bin Salleh Bin Harun and selebihnya aku tak tahu -,-
  • Lahir pada 31 March 1995 di Penang. yaa, kami org Penang . ampa ? hikhik
  • SMKS 10 , Kota Damansara. tempat aku habeskan masa menuntut ilmu dari guru yg bertauliah #ayat lebih ;p  tempat aku selalu kena marah# yeke slalu ? hihi  klau pakai baju sekolah , always lipat lengan baju smpai siku , tp bila time ustazah masuk class , lengan baju aku lah yg laing labuh -,-  haha btw , im not gangster cuma rimas ;p
  • Sangat pendiam. mak cik pak cik suma kata dalam mulut aku ada emas :0 haha
  • Aku suka budaksss. Kalau bole bila kawin nnti nak anak reramai. cehhhhhh , gatai bebenoo
  • Anak bongsu. Ramai kata anak bongsu manja, mengada ngada , apa nak suma dpat sekelip mata. maybe betul lah kot BUT bkn pada mak tapi abah ! haha Kalau aku mintak something dkat mak, for sure tak dpat, serious doe melainkan novel sahaja. take note yea NOVEL SAHAJA ! tp klau abah , apa aku nak semua dapat. Ohhh goshhhh , teruknya aku kikis duit abah :/  sorry abah, muahh sikit :*  
  • Aku ada 2 org kakak and 2 abang. Ktrng suka bergurau kasar kasar cm cakar , pijak kepala , kutuk kutuk , cakap babi apa suma, cakap kau aku#sometimes hihi . and kalau gaduh , benda ni mesti keluar "Kamu bkn anak mak !mak jumpa kamu dkat tong sampah !" hahaha  biasa lettew , adik bradik ye dak ? hewhew
  • Aku tk bole tgk org tua . serious doe. Aku rasa cm nak ngis nak nak pulak klau yg mintak sedekah tu org tua and muka yg teramat kesian. Aku perna ternangis sbb nmpk ada org tua sorong basikal dia tepi kereta aku masa tgh traffic jam , dia nmpk penat sgt .nasib baik mak abah tk nmpk ;p
  • Masa kecik aku perna tanam impian , cita cita , angan angan utk bwak family aku pergi Mekkah . Aku nakkkkkk sgt sgt , tp dorng yg bwak aku pergi Mekkah dulu masa aku form 1. hihi . nvm , aku still bole bwak dorng jga , tk salah pergi sana beribu kali asalkan dgn niat yg baik dan bkn utk menunjuk ;)
  • Masa darjah 3 , aku perna dapat anugerah "murid paling sopan santun". Mak sendiri pun gelak bila aku dpat anugerah comel tu sbb tgk perangai aku pun bkn semenggah sgt klau dkat rumah. haha
  • Bila aku tgk org pakai inai , aku rasa cm cantik jee , tp bila aku sendiri yg pakai , aku rasa cm selekeh!
  • And yeahh , aku ni mmg selekeh tahap gaban orgnya , tak pcaya tanya mak ! haha  
  • Family aku suma big size tp aku pun pelik kenapa aku sorng je size cm kertas A4 . Disebabkan aku perasan kurus sgt , aku makan je apa aku nak tk kira apa pun. baru baru ni timbang perat dah 50. comel je beratakudah cecah angka num 5, biasanya cecah angka num 3 or 4 je :')
  • Kulit aku tk cantik mcm perempuan lain, kulit aku kasar. sbb ? hmm jgn cakap lah , sayur musuh utama aku !
  • Aku jarang sgt sgt and sgt tidur petang. sbb mak cukup pantang bila anak anak dara dia tidur petang. idk why -,-'
  • Aku ada byk sgt cita cita , kejap nak jadi cikgu , kejap nak jadi penulis novel , kejap nak bkk taska , kjap nak jadi pramugari # uhh , tu dah mengada dah tu ;p
  • Seorang yg sgt sgt pemboros , pembazir , pmbuang dan segala pem lagi lah. klau au dapat rm100 , dlm sekelip mata bole habes. Aku suka beli baju baju yg lawa *bagi aku* tp jarang pakai sbb malu and takut org kata aku over. bila mak tanya knapa aku tk pakai baju tu , aku akan jawab " syg nak pakai baju cmtu " well , jawapan yg sgt selamat :)
  • perasan , berangan. itu hobby saya ! HARHARHAR
  • Can i be like Hanis Zalikha ? nama kami pun lebih kurang je kan ? btul kan ? KAN ? haha , jk jk , jauh sekali utk jadi mcm dia. follower pun cume 99 manusia. Stop brangan lah. haha
  • Aku jarang tukar url blog. uhh , jarang ? dulu selalu lee , tp skrng tkkan dah. tidak akan ! ehehhe 
  • aku bkn jenis yg suka show off. bkn ye adik adik , bkn :) klau TERnmpk saya gedikxx gedikxx show off , saya mintak maaf :')
  • My ex boyf perna cakap saya kikis duit dia. Lu penipu broo , wa bkn jenis cenggitu aa ! ,,l,,
  • Saya tk perna menempek sebarang eye shadow , eye liner , lipstick , blusher , mascara blablablabla sbb  rasa cm .... errrr asal cm kimeks muka aku bila saya memakai ii nya pun -,-  bagi saya biarlah natural beauty. cehhhhh , perasan much ! haha
  • Aku bkn cm remaja skrg bole lepak sana sini tgk wayang , karaoke , lepak bb , pavi , klcc , ou apa suma. utk pergi sana kena ada alasan yg cukup kukuh ! grrrr. nvm , utk kebaikan aku juga. Lepak mekdi pun jadi lee :)
  • yeahh , saya bertudung :') tidak ke manis kalau seorng perempuan tu bertudung. cehhhhhhhhhhhh . hahahaha. bertudung since form 1 lepas balik Umrah . Alhamdulillah :')  yg penting , saya bertudung bkn sbb trend !
  • cant live without my phone!  tapi apakan daya , im not using my phone anymore by next year. tsk tsk T.T   goshhhhhh , kejap nya abang rampas phone saya :/ uhukzzzzz. 
  • Menulis , mengarang, merepek , menggedik , dan sgala me lagi  blog ini sejak 1 November 2010.
  • Aku wujudkan blog ni bkn sbb aku ikut trend jgak yg masing masing dah ada blog , tp sbb aku rasa cm puas , seronok bila sekali dah update, tp bila dah tkda idea , aku rasa tk seronok. hihi
heyy , tu aku yg sebenar eh ? haha.  apeke bruk bebeno perangai aku . hahaha
that is the real me ;)

No comments:

Post a Comment