Sunday, November 20, 2011



hye again girlssss  
oh mannn , byknya posting aku dkat dashboard korang hari ni ! hahaha
err , byk ke ? rasanya 4 je kan ? bhahahha
sorry sygs , aku dah kemaruk update sbb terlampau rindu nak update walaupun byk posting aku yg cm mengarut -,-

heyy heyy , tgk tarikh hari ni , pehh , cun habes weyh. 20.11.2011
dear date ; awak tk bole cun lagi ke syg ? hihi
kaykay dah diam -,-

so yeahh , baru habes tgk cerita Payung Emas . ohh , sgt sgt tersentuh. jap jap, actually tk tgk sgt pun sbb sibuk bergurau senda dgn kakak. Ktrng gelak cm pontianak ! main sepak terajang ! dia ketuk kepala aku guna remote ! cubit sana sini ! itu namanya gurauan manja adik bradik :')
bila dah penat , trus smbung tgk tv smbil baring. bila baring , masing masing perut kembang kempis termengah mengah sbb penat ! bhahahaha

hari ni ktrng saja menggedik tido bilik mak and abah sbb bilik sejuk and ada tv ;p hihi
ohh , bkn maksudnya mak and abah tido bilik ktrng yea. Dorng tkda , pergi naik cameron.
ohh , tk aci tak aci ! yg aku esok kena naik giant je . hmm :/  sokay mak abah, ejoy dkat sana kay ;)
tapiiiii mak abah dah jnji nak bwak ktrng naik cameron nnti kay ? hihi. 
ika tuntut janji mak and abah nnti ;p

kbyee





No comments:

Post a Comment